How to get positivity to your life?! Motivational Routine for 2018

Nový rok, nový začiatok...

 I keď každým rokom začínam menej veriť na toto príslovie, vždy vo mne vyvolá štipku nádeje a odhodlania. Neklamme si, že to tak nie je:) Keďže som počas minulého roka bojovala s veľkým množstvom negatívnej energie, úzkosťami a viem, že som nebola jediná - tak som sa rozhodla vás ale aj seba tak trošku povzbudiť do nového roka aby sme do neho vkročili ako sa hovorí správnou nohou. Chcem vás upozorniť, že život bude vždy horská dráha a že aj v 2018 nás čakajú pády ale čo môžme ovplyvniť, ovplyvnime! Verím, že vás aspoň trošku povzbudím do nového roka a teda poďme na to!

1. Triedenie ľudí/Dividing people
Je mi jasné, že táto veta mohla znieť trošku drasticky ale sami viete, ktorí ľudia vás ovplyvňujú v negatívnom smere. Buď z vás vysávajú pozitívnu energiu alebo vás menia na niekoho kto nie ste. Ak vám na týchto ľuďoch napriek tomu záleží skúste byť k nim úprimný a porozprávať sa s nimi o tom. Koncovou možnosťou ak už nič nepomáha je vyčleniť týchto ľudí zo svojho života. Možno bude pre vás ťažké niečo také spraviť ale prídu iní ľudia a získanie je krajšie ako opustenie.


2. Vďačnosť/Gratitude
O samotnej vďačnosti som robila osobitný článok, ktorý si môžete pozrieť . Vďačnosť mi zmenila život. Začala som si uvedomovať ako veľa toho mám a taktiež som začala nachádzať radosť v maličkostiach. Zistila som, že mám toho nesmierne veľa a opadol zo mňa strach z budúcnosti. Pozrite sa na svet, aspoň na chvíľku sa zastavte a povedzte si: “Ďakujem, ďakujem za toto všetko čo mám!”


3. Viera/Faith
Myslím si, že je jedno v čo veríte. Či je to Budha, Boh alebo hocijaká vyššia sila. Viera mala vo svete vždy dôležité zastúpenie. Dávala ľuďom nádej, vzdelanie - ukazovala im cestu a veľa sa toho nezmenilo ani dnes. Viera nám dáva pocit istoty a smer, ktorým sa rozhodneme vydať.


4. Písanie/Writing
Nemusíte byť profesionáli v písaní, no aj napriek tomu vás to môže uvoľniť. Podeliť sa s niekym o myšlienky stačí často aj formou písania. Dokáže to oslobodiť vašu myseľ a dovolí vám to usporiadať si myšlienky. Dochádzate na viac riešení a nápadov a napokon zisťujete, že je toho vo vás viac ako si myslíte.K tomuto taktiež pripusujem “journaling” čiže plánovanie dní v diári.



5.Výživa/Nutrition
Aj keď si možno myslíme, že niektoré veci na nás vôbec nevplývajú, sú bohužiaľ úzko prepojené. Strava, pohyb, kvalita spánku a podobné veci vplývajú na náš organizmus viac ako si myslíme. Nevyvážená forma týchto troch faktorov môže spôsobiť úzkosti, depresie, akné či veľa stresu a tie na dobrej nálade nepridávajú. 
Avšak ak sú tieto tri faktory vyvážené máme viac energie, lepšie premýšľame a pozeráme sa na pozitívnu stránku veci.

6.Buď sám sebou/Be yourself
Aké úžasné je zažívať pocit, že ste len jediný exemplár, že už nikto iný nemôže byť ako vy, že to kým ste môžete využiť v niečo prospešné. Využite to kým ste. Každým dňom sa snažte byť lepšou formou samého seba, nie formou niekoho iného.



7.Ostaňte sústredení/Be aware
Počúvajte iných, rozprávajte, buďte vedomý o tom čo sa deje okolo vás. Otvorte oči a pozerajte na to čo sa deje vo vašom okolí, aké máte možnosti, aké mate povinnosti a čo všetko môžte dať alebo získať. 


8.No past,No future, PRESENT MOMENT
Najväčšia stavy úzkosti mi vždy vyvolával pocit neistoty z budúcnosti, či zlyhania v minulosti. Preto som sa začala zameriavať na prítomnosť, na to čo mám a nie na to čo je ešte vo hviezdach. Užívajte si to, čo máte!


9. Spoločnosť/ Society
Záleží to len na tom ako sa k tomu staviate teraz. Ak ste až veľmi sociálny tvor a obľubujete komunitu, vyskúšajte sa na chvíľku zastaviť. Uvedomíte si veľa vecí a zistíte kto ste. Možno si to práve teraz neuvedomujete ale priveľký kontakt s ľuďmi vás dokáže nesmierne ovplyvniť a zmeniť aj vašu osobnosť. Ak ste naopak samotár skúste vyjsť trošku medzi ľudí. Zabudnete na vlastné problémy a od iných sa veľa naučíte. Uvoľníte sa a prídete na nové myšlienky, ktoré by vám nenapadli ak by ste ostali doma zakuklený v posteli.





10. Dobré ráno/ Good morning
Nič nie je horšie ako keď vstanete neskoro, ponáhľate sa a vychádzate z domu s pocitom nervozity. Naruší to celý váš deň aj napriek tomu, že sa na to nesnažíte myslieť. Viem, že si všetci radšej povieme, že dlhý spánok je dôležitý aby sme neboli počas dňa unavení ale nie vždy to tak funguje. Privstať si kvôli: dobrým raňajkám, rannej joge, modlitbe a väčšieho času pre seba vám jednoznačne zaručia dobrý deň.





11. Sociálne siete/ Social media
Snažte sa obmedziť ich ako najviac viete! Verte mi je to strata času. Ak moje ráno začínam prechádzaním fotiek na instagrame mám celý deň divný pocit z “dokonalosti”, ktorú som tam videla. Ak si to však nechám na večer taktiež neviem zaspať alebo zaspávam so zmiešanými pocitmi. Viem, že je ťažké sa toho vzdať keďže sme si na to až príliš zvykli ale skúste sa odmedziť v tomto smere. Namiesto 4 hodín na sociálnych sieťach to upravte. na 1 hodinu denne. Zvyšné 3 hodiny môžete zaplniť inými a zábavnejšími aktivitami.



A napokon nám ostáva už len sloboda...

Dúfam, že sa vám príspevok páčil! Ak áno nezabudnite sledovať môj blog pre viac takýchto príspevkov.

Mám Vás rada♡
                                                                                                                                           S láskou Kaja

2 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem ti krásne a musím ti povedať, že ma zaujal tvoj blog tak len tak ďalej v tom čo robíš! :)

      Odstrániť

Používa službu Blogger.