Slovinsko 2018 - Photo Diary

16:46

"Niekto cestuje preto aby unikol realite niekto preto aby si usporiadal myšlienky."


Neviem, čo povedať. Dochádzajú mi slová a to je zázrak pretože bežne ich mám až príliš. Nedokážem to miesto popísať slovami. Síce slová považujem za najsilnejší nástroj ľudstva, toto miesto má pre mňa úplne iný význam. Nie je perfektné, nie je preplnené najkrajšími hotelmi, plážami či obchodíkmi ale jeho návšteva ma naučila, že z každého miesta si vieme spraviť to naše vysnívane miestečko alebo inak povedané “happy place”.

Už druhé leto sa na toto miesto vydávam, v období kedy pociťujem neistotu či únavu. Vždy ma doslova prebudí, naplní nádejou a motiváciou. Ľudia sú tam šťastní, voda ľadová no aspoň prebudí, jazdy ľoďou zážitkom na nezaplatenie a dokonalým zabudnutím na realitu no a taká prechádzka mestom na bicykli po úzkych uličkách s výhľadom na celé mesto a prístav je dych vyrážajúca. Čo je pre mňa ale najpodstatnejšie je, že tam vždy najdem vnútorný pokoj. Myslím, že mi neostáva už nič iné len vás presvedčiť fotografiami, kedže v tomto prípade moje slová nemajú vôbec veľkú váhu. Nechajte sa unášať:)






Aj napriek tomu, že táto fotka vyzerá celkom obyčajne, cítila som sa pri jej zachytávaní ako v nejakej tropickej (amazonskej oblasti), aj toto je zobrazením toho, že za fotografiou je vždy viac ako sa zdá.


Fotografia zachytená v mestečku Koper, ktoré ma nádherný prístav. Nachádzajú sa tam obrovské zaoceánske ľode a kontajnere, ktoré odchádzajú do sveta každú chvíľu. Keďže prístup je pre verejnosť uzavretý, tak som sa rozhodla aspoň vyliezť na plot a zvečniť si tú chvílku. Čo by bloger nespravil pre dobrú fotku.


Haha, sranda nie? Neviem o čo išlo ale bolo to veľmi zlaté.


Moja mamina si zmyslela, že ma odfotí na parkovisku, keď totálne mrznem a vyzerám strašne emo.
 Keď objavíte novú aplikáciu ráno o 3:00 a vznikne z toho niečo čo nazývate umenie. Môj život v jednej vete.




Aj vy snívate o tom, že raz budete vlastniť ľoď a už nikdy sa nevrátite na pevninu, proste utečiete niekam ďaleko s ľudmi, ktorých máte radi alebo mám iba ja veľkú predstavivosť?





 V noci je všetko krajšie a pokojnešie.


Večer chutí najlepšie či ako? Zdravá strava? Začínam od pondelka:ddd








 Už mám premyslené tetovanie na 18tku, keby ste nevedeli čo mi dať zoberte ma do tetovacieho štúdia:)






Krajší výhľad som si priať nemohla.









Ďakujem vám krásne za prečítanie. Prajem vám ešte krásny posledný večer prázdnin a teším sa na vás pri ďalšom príspevku (pripravujem pre vás súťaž♥). Posielam vám veľa lásky a pokoja.


S láskou South

4 komentáre:

  1. V slovinsku som bola iba v Ľubľane a veľmi rada by som išla preskúmať aj iné miesta :) Niektoré fotky vyšli naozaj krásne!
    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite odporúčam Portorož a Koper, naozaj skvelé miesta. Ďakujem krásne za komentár a určite si pozriem tvoj blog! Pekný deň:)

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.