All You Need Is Gratitude! - Vďačnosť.

 

  We should be thankful for the chance that was given to us!


            Na svete je nekonečný počet možností a ciest akými sa vydať. Nikto nás nebude viesť celý život za ruku a ukazovať nám smer. Nikto nám nebude donekonečna liečiť rany pri pádoch, sme tu na to samy. Ako som už povedala tých ciest je mnoho a chvíľ premýšľania, ktorou sa vybrať ešte viac. Táto neskutočná sloboda nás obmedzuje viac ako si myslíme. Vnútorne nás to dusí, pretože každým krokom chceme viac a viac. Avšak ja som zistila aké to je prežiť niečo akoby to bolo vždy po prvýkrát. Jediné, čo potrebujeme je vďačnosť. Ak budeme vďační za to, čo máme bude nás to viesť k poznaniu ako veľa toho máme. A teraz pekne po poriadku...

         Prosím, nikdy nezabúdajte na svoje sny a ciele! Pracujte tvrdo na tom aby ste ich dosiahli ale hlavnou myšlienkou tohto článku je zahrnúť do tejto tvrdej práce vďačnosť. Ak budete myslieť len na ten nádherný pocit víťazstva na konci, v okamihu vás zaplaví strach, že to nedokážete. Avšak ak si uvedomíte, čo všetko už máte a budete sa tešiť aj z “maličkostí” vaša cesta bude istejšia a pocit výhry ešte autentickejší.







         Súhlasím, život je komplikovaný! Z dna sa ťažko stúpa a z výšky sa ľahko padá - je to taká životná gravitácia.
Avšak, NIČ NIE JE NEMOŽNÉ! Každý sme na tomto svete s určitým úmyslom, dostali sme šancu dokázať aj nemožné ,tak poďme na to. Poďme ho hľadať spolu a byť vďační pretože on tam niekde je! Čaká len na nás... 

“FIND YOUR FIRE!”


A čo moje plány do budúcna a na nový rok?! Je ich hneď niekoľko: 

1. Keďže mám nový mobil, môžem písať takmer vždy a všade takže sa posnažím o viac príspevkov

2. Plánujem zmeniť vzhľad blogu

3. Na blogu nájdete nové koncepty, avšak nezabudnem ani na moje staré rozkecávacie články!

4. A hlavne, dúfam že budete pri mne stáť ako ste pri mne stáli v roku 2017. Je neuveriteľné ako veľa ste mi pomohli dosiahnuť. Vďaka Vám! Toto je len začiatok, zvládneme toho ešte viac!


Mám Vás Rada♥

 S láskou Kaja

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.