VACATION & ADVENTURES IN VENICE - TRAVEL DIARES

20:59
Často po nociach len tak premýšľam, veď to by som nebola ja. Myslím na čokoľvek, čo mi práve preletí mysľou a terčom môjho zamýšľania sa bolo naposledy jedno mesto. Vždy si kladiem otázku: Ktoré mesto bolo pre teba najčarovnejšie? Kam sa chcem vrátiť? No vždy ma premôže len jedna odpoveď - Benátky. To mesto som navštívila trikrát, no verte mi nestačilo mi to. Viete, to mesto skrátka vo mne vyvoláva pocity. Nestačí len vidieť, treba aj cítiť. Prvý pohľad na toto mesto bol nenahraditeľný. Skrátka láska na prvý pohľad. Neviem čím presne to bolo ale sčasti predpokladám, že ma zaujala tá nevídanosť. Veď predsa len mesto na vode sa nevidí len tak bežne. Jednoducho to zhrňme tak, že zbožnujem divné a nevídané veci. Architektúra bola nádherná! Vždy keď navštevujem určité miesto snažím sa ho vnímať naplno a zachytávať aj architektúru. Bola starobilá doslova "vintage" no najviac si získali moje srdce "hotely". Štvor-hviezdičkový hotel u nich na námestí pre nás znamenal starú ubytovňu na rozpadnutie, za ktorú by ste nezaplatili ani cent, no ako inak ja som v tom čaro videla. Nebola som tam ubytovaná, ale nedalo sa toho všetkého si nevšimnúť. Bolo to výnimočné. Spomínam si ako sme šli na kávu na jedno prekrásne námestie. Bolo neskutočne veľké a pokrýval ho tucet holubov. V pozadí sa ozývala jemná klavírna hudba, čo ma samozrejme veľmi lákalo tak som tam dotiahla rodičov. Dali sme si kávu a vychutnávali si všetkú tú pohodu a krásu, no prosím pekne čašníkovi sa asi zdalo, že sme až moc vytešení tak nám priniesol účet. Za 3 kávy sme zaplatili 30eur. Mhm, áno čítate dobre. Ale viete dnes na to spomínam ako na skvelý zážitok.Veď predsa, čo je to 30 eur oproti tej kráse, čo sme tam videli. Kebyže sa to nestane možno si ani na tú kaviareň nespomeniem. Mojím ďalším cieľom bola jazda na gondole. Ono predsa Benátky navštívite len raz a na gondole sa nepreveziete každý deň (mhm to som si len myslela potom som tam bola ešte dvakrát:D)...
Každopádne aj keď rodičia najprv nesúhlasili, premôhla som ich. Nechali sa napokon prehovoriť a musím povedať, že mi boli napokon aj vďační. Bolo to asi najkrajšie vyvrcholenie všetkých krás tohto mesta. Najvtipnejšia tu bola takzvaná dopravná zápcha kedy sa lode nevedeli dohodnúť, ktorá pôjde prvá. Žiadne striktné pravidlá, značky ani nič podobné. Ale určite verím, že toto mestečko ešte niekedy navštívim a popíšem Vám nové zážitky aj tu na blogu.
Neprešli sme si síce každú tunajšiu turistickú atrakciu ale nasali sme pravého ducha tohto čarovného miesta. Je to niečo viac ako len obyčajné mesto. Je to druhý svet a aj keď písanie zbožnujem, došlo mi že niekedy je ťažké vyjadriť pocity len slovami. Z toho dôvodu vám prikladám aj fotky ktoré len potvrdia to všetko čo som už spomenula. Dúfam, že ste si to užili a preniesla som vás do iného deja. Určite tu na blogu nájdete viac takýchto travel diares, keďže zbožňujem cestovanie a spoznávanie nový kultúr či miest..
Ach dneska mám na krku už pätnástku. Konečne občiansky čo? aj tak si myslím, že sa budem navždy cítiť ako 5 ročné dieťa. Čo už detstvo je super, potom prichádzajú starosti a problémy ale tak to vieme všetci. Hovorím sa o tom stále:) Mám vás moc rada užite si ešte deň a vidíme sa pri ďaľšom článku paaa♥
*všetky fotky sú moje:)












5 komentárov:

  1. Hello !
    Welcome to the "Directory Blogspot"
    We are pleased to accept your blog in the division: POLAND
    With the number: 1681
    We hope you will make our site known to friends,
    Invite your friends by offering them the "dIrectory award"
    This is the only way to expand the site.
    The activity is only friendly
    Important! Do not forget to follow our blog. thank you
    Have a great day
    Friendly
    Chris
    For other bloggers who are reading this text just register
    Http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Poland___________1681%20Members
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    Thank you for your understanding
    ++++
    Get a special price "dIrectory award" for your blog! With compliments
    Best Regards
    Chris
    A pleasure to offer you a diploma for your site
    Http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/22//15042212171618874513195366.png

    Invite your friends to join us! Thank you
    +++++
    Cześć!
    Witamy w „Spisie Blogspot”
    Cieszymy się, aby zaakceptować swój blog w dziale: POLSKA
    o numerze: 1681
    Mamy nadzieję, że poznacie naszą stronę internetową z was przyjaciółmi,
    Zaproś swoich znajomych, dając im „nagroda katalog”
    Jest to jedyny sposób, aby rozwinąć witryny.
    Aktywność jest tylko przyjazne
    Ważne! Pamiętaj, aby śledzić naszego bloga. dziękuję
    Miłego dnia
    szczerze
    Chris
    Dla innych blogerów, którzy czytają ten tekst się zarejestrować
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Poland___________1681%20Members
    Bezwzględnie przestrzegać naszego bloga, aby potwierdzić rejestrację
    Dziękuję za wyrozumiałość
    ++++
    Dostać specjalną cenę „wielokrotnie Directory” na swoim blogu! komplementami
    Z poważaniem
    Chris
    Przyjemność zaoferować stopień na swojej stronie
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/22//15042212171618874513195366.png

    Zaproś swoich znajomych do przyłączenia się do nas! dziękuję

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné fotky! Také jsem byla v Benátkách a byly nádherný :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne!:) a hej musím súhlasiť sú veľmi krásne...

      Odstrániť
  3. Beautiful photos! Thank you so much for sharing. Greetings from Montreal, Canada. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.