Západ slnka! // Sunset! #photodiary


Západy slnka! Tak gýčové, no zároveň nenahraditeľné úkazy. Určite ste si už mohli všimnúť, že ich nesmierne milujem, avšak teraz budete žiadať vysvetlenie, že áno? Sama to neviem objasniť. Západ či východ slnka mi poskytujú určitú istotu a nádej. Na druhej strane pre mňa predstavujú začiatok a koniec či už dňa alebo čohokoľvek iného. Bodku za všetkým alebo úplne nový riadok príbehu. Momentálne mi prebehlo hlavou aké je nepochopiteľné to, že všetko čo zažijeme trvá vpodstate len stotinu sekundy. Nikdy sa neodohrá v našich životoch tá istá chvíla na presne ten istý spôsob. Veľmi fascinujúce!
Pamätám si ako mi západ slnka proste zmenil hroznú náladu, kedy som už nevedala čo so sebou na nepoznanie. Asi som konečne pochopila akou malou súčasťou vesmíra sme a sme tu preto aby sme žili. Plnohodnotné, šťastné a naplnené životy. Každý ten svoj jedinečný.♥

Sunsets! So trashy, but at the same time irreplaceable phenomenon. As you can see I luv them soo much, but are you asking why? I can´t explain that. Sunsets or sunrises give me some amount of faith and hope. On the other hand they represents beggining and the end of the day or anything else. Dot after everything and new start of the story. I remember how one day sunset turns my mood from horrible to incredible. Probably I realized that day, how small part of space are we and we are here to live our lifes. Happy, self-loved and free unforgettable lifes. Everyone has that uniqe story!♥

A keďže tu omieľam tie západy slnka podelím sa s vami aj s mojimi zábermi!
Každý jeden predstavuje veľkú časť mňa a môjho príbehu, možno aj preto ich tak milujem...
Enough talking, lets get some pictures!
Each one of them represents a big part of MY story, so maybe thats the reason why I love them...












All of those pics are mine, I hope you like it guys and let me know in comment section what makes you happy! I´ll love to hear♥
Všetky fotky sú moje, dúfam že sa vám to aspoň trošku páčilo a do komentárov mi napíšte, čo robí radosť vám!♥

See ya all later! bye
Vidíme sa pri ďaľšom článku! paa

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.