Trip to Austria & new types of posts?♥ // Výlet do Rakúska & nové typy príspevkov?♥

20:51
Ahojtee všetci!
Dlho som premýšlaľa nad týmto príspevkom, no a rozhodla som sa ho poňať trošku spontánne a úprimne. Nejde o nejakú plánovanú, či dopredu pripravenú vec, ale skôr o moje pocity, či myšlienky.
Prišla som na to, že mojou tvorbou sa chcem dostať ďalej, tým myslím robiť niečo originálne a zaujímavé. Nemyslím si, že typy sterotypných príspevkou sú niečo, čo ľudí láka a zaujíma. Chcela by som v budúcnosti do toho viac vložiť seba a svoju kreativitu. Tým nemyslím, že som to v predcházajúcich článkoch nespĺňala, to nie, ale veď uvidíte sami.

Hiii everyone!
I was thinking for so long what type of post I´ll do, and I decided to do this little bit spontaneously and honestly. It´s nothing that I prepared before, but only my recent feelings and thoughts. I want to do a proggres in my posts, and I decided that I´ll do my own projects and I´ll do something that people will love. I just want to put all my pasion and creativity in this. You will see more in next post...

Ďalej by som vám naozaj úprimne a zo srdca chcela poďakovať za prejavenú podporu a za to, že príspevky čítate. Možno si myslíte, že to hovorím len preto že musím, no nie je to tak... Také veľké číslo ako 2000 zhliadnutí pre mňa znamená veľmi veľa a nikdy by som si nemyslela, že sa k tomu dopracujem. Pamätám si ako som písala prvý článok s takou malou dušičkou, že si to prečíta jeden človek... No a to som ešte nič zásadne nedosiahla, stále sa môžme spolu posúvať ďalej♥

Next, truly and from my heart I want to thank you for all your support and mostly for reading my posts. Maybe you´re right now like yeah she have to say this, but not I´m sooo thankful to you.. I have never thought that I´ll reach a number like 2000. It means a lot to me... But this is not the end this is only the beginning and we can get more together♥


Ako som spomínala už určite milión krát, jeseň je obdobie kedy sa najviac zamýšlam a tak trochu depkujem, ale tento krát sa snažím nechať všetko negatívne bokom. Aj keď sa to deje, tie zlé veci treba nechať byť, či ich vyriešiť. A zamerať sa na to čo vás robí šťastným.
Momentálne ma čaká mnoho vecí na, ktoré sa nesmierne teším a tak trochu sa s vami s nimi podelím aj tu na blogu. Či už to budú výlety do Viedne, koncert Justina Biebera no a taktiež aj nejaké príspevky z môjho sťahovania, či rôzne cestovateľské denníčky...

As I mention literally milion times, fall is my favorite season, and it´s also a season when I´m thinking a lot. But this year I decided t be happy and let all the bad things go away. Right know a lot of things are going on so I´m so excited and I´ll share all of them here with you too. I mean: trips to Vienna, Justin Bieber´s concert. and also posts about moving.

Mojim zámerom je taktiež z blogu spraviť akokeby lepšie miesto pre vás čitateľov. Miesto kde sa môžte odreagovať po škole, či nájsť sa v niektorých situáciach a zistiť, že v tom nieste sami. Miesto, ktoré vám spraví úsmev na perách. Viem, že ma tým pádom čaká ešte veľa práce a že to nebude ľahké ale ja na tom zapracujem a viem, že to dokážem. Taktiež samozrejme s vašou pomocou.

My aim of this blog is to creat a great space for you, my readers. Pleace where you can relax your mind and find out that your not the only one who has struggles. Place where you´ll smile. I know that it´ll be a hard work for me, but I´ll try my best, but I´ll need you help.

Včera som si pozrela na youtube jedno video, kde chalan hovoril, že by sme mali cestovať, aj keď nemáme auto či peniaze na letenky, že stačí len tak z ničoho nič nastúpiť na vlak či autobus a ísť niekam. Netreba ďaleko ale proste preč odtial kde ste stále a stále. Že treba spoznávať nových ľudí a naučiť sa chápať ich a taktiež si užívať každú sekundu svojho času.
Minulý víkend som navštívila tento úžasný parčík v rakúskom mestečku Tulln.  Bola som tam už viac krát, keďže ako ja tak aj moji rodičia rakúsko obľubujú. Nikedy mám pocit, že som tam častejšie ako na Slovensku.
No tento výlet bol pre mňa niečim iným. Išla som tam s veľkým odporom keďže som proste na to nemala náladu a bola tam už tisíc krát. Celú cestu som si púšťala dookola tú istú hudbu a premýšlala nad hlúpostiami.
 Keď sme prišli bolo to tam nádherné. Čistý vzduch, štebot vtáčikov a oranžové listy, či vyrezané tekvice. Nič naozaj veľkolepé ale pre mňa to bolo ako v raji. Po dlhej dobe som si konečne, či už fyzicky ale hlavne psychicky oddýchla a vyčistila si hlavu. Naozaj ma to dostalo do takej jesennej nálady. Je to naozaj veľké čiže nám trvalo takmer 3 hodiny to celé prejsť. Najväčšou zaujímavosťou bola fontána, ktorá striekala v rytme hudby. Ľudia tlieskali a užívali si to. Cítila som, že to čo bolo pre mňa samozrejmosťou pre niekoho nemusí byť a že som si tento deň naozaj užila.

Last weekend I visit this beautiful park in little austrian town called Tulln. I have been here before, cause as me my parents love Austria too so we decided to go here again. But this time it was kind a different. When we were going here I was not that excited, because I don´t have a mood for it. During the driving I was listening to the same music al the time. But when we came there it was beautiful. Fresh air, tweet birds, orange leaves and pumpkins. Nothin too special, but for me it was like paradise. After a quiet long time I relaxed my mind and soul. And for sure it gets me into fall mood too. It took us 3 hours to see all the things that were here, but the most fascinating thing was music fountain. People were applauded and I felt that what can be for me normal and not special, for someone it can be something soo big and great... And I really enjoyed it
It was almost night when we were going home from the trip and we stopped on the airport (cuz my uncle will come from united states) and we don´t want to get lost. After that we went to a restauraant to eat something. I was coming home with grat mood and boosted mind. It was actually a great day with my family after a long time, beacause as you may know I´m moving and everything is so crazy right now.





 Naspäť sme sa vracali za tmy a boli si ešte prezrieť letisko (čakám, že príde po asi 5 rokoch môj strýko z Ameriky, tak aby sme sa tam potom nestratili:D) a najesť sa v reštaurácii v Schwechate. Domov som sa vracala v skvelej a uvoľnenej nálade. Po dlhej dobe som s rodinou prežila skvelý deň, keďže sa sťahujeme a všetko je také "ulietané".

It was almost night when we were going home from the trip and we stopped on the airport (cuz my uncle will come from united states) and we don´t want to get lost. After that we went to a restauraant to eat something. I was coming home with grat mood and boosted mind. It was actually a great day with my family after a long time, beacause as you may know I´m moving and everything is so crazy right now.

Každopádne cieľom tohto príspevku ukázať vám, že i malé veci v živote dokážu človeka spraviť šťastním. Niesu to peniaze či majetok ale skutočné zážitky a drobnosti, čo vám vyčaria úsmev na perách. Ak by som malaa posledné peniaze a niekto by sa ma spýtal na čo ich miniem, odpoviem že na zážitky na výlety, či soznávanie niečoho nového. Stačí proste len výjsť z domu a ísť sa prejsť po svojom meste aj to je niečo, čo môžte pre seba spraviť:)

But anyway the aim of this post was to show you that only like little and not expensive things or moments can make you happy. It´s not a big house or money, only little experiences. If I´ll have my last money I´ll invest them into the travelling and exploring new things. Just go out with you friends or do whatever that makes you happy:)
Just be yourself














Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.