We heart it inspiration moodboard! no.2

20:45

Ahojte zlatíčka!

Zdá sa to ako nesmierne dlhá doba avšak aj napriek tomu nie dostatočne dlhá. Hovorím o mesačnom období, v ktorom som vás nezahrnula žiadnymi novými článkami ale radšej premýšľala. Je veľmi ťažké písať o niečom, čo vám nie je blízke srdcu a preto som sa snažila nájsť to čo ku mne naozaj patrí. Verte či nie, aj napriek každodennému hľadaniu som nič konkrétne nenašla ale tá cesta, cesta hľadania ma naučila viac ako som očakávala. Diali sa zázraky, ktoré ma viedli k sebapoznaniu a nádeji a tak som opäť tu! S novými myšlienkami, plánmi a snami. A čo vy? Máte niečo nové?

Hi sweeties!

It seems like a long period of time, but even thought it seems like that it really was not. I am talking about my month break while, which I was not posting anything and I reather thought. It is so hard and complicated to write about something that is not close to your heart, so I was on journey of finding what matches with me. Believe or not, based on everyday searching, I have not find anything, but the journey, the journey was somehow special because it taught me more than I expected. Miracles happened, which leaded me to self-discovery and hope. So I am here again! Here with new thoughts, plans and dreams. And what about you? 

dark side of my mood

Bright side of my mood

Momentálne mám hrozne skvelú mood tak som sa chcela s vami o to podeliť. Mám strašne veľa nápadov tak dúfam, že sa vám budú páčiť a mám aj pár prekvapení ale o tom potom...
Mám vás rada všetkých do jedného, ĎAKUJEM vám!♥

V komentároch mi dajte vedieť ako sa máte a čo máte nové:)

Papa pri ďalšom príspevku

4 komentáre:

Používa službu Blogger.