Story behind the pictures...

22:22
Ahojtee zlatíčka vítam vás pri novom článku. Dneska som sa rozhodla podeliť sa s vami trošku o moje fotky, ktoré fotím neustále. Je to pre mňa súčasť umenia, života, či bežných ale aj neobyčajných a nenahraditeľných chvíľ. Ku každej z nich som vám pridala aj pár mojich slov, či pocitov... Tak si to užite!:))
Neviem či som jediná, ale táto fotografia vo mne vyvoláva zmiešané pocity. Spomínam si na obdobie, ktoré som vtedy prežívala a pretĺkala sa ním. Vtedy som skrátka všetky moje pocity vyjadrovala väčšinou písaním, fotením či hudbou. Celá táto fotka mi skrátka príde ako jedna veľká metafora. Krásne kvety zahalené tmou a ušliapavané. Často ako aj naše srdce. 

Tento deň si pamätám ako včera. Bol nádherný deň, slnko už pomaly zapadalo a taktiež to bol deň mojich narodenín. Bola som plná eufórie a skrátka som sa potrebovala nejako odreaovať, tak sme sa skupinka odhodlali preskúmať starú opustenú dáždnikareň. Všetci sme boli úplne v kŕči, keďže sme tam predtým ešte neboli a miesto nám bolo neznáme, no napokon sme sa odhodlali vojsť. To miesto bolo veľmi zaujímavé. Čo ma však zaujalo najviac bola táto maska. Hneď som vedela, že bez fotky s ňou odtiaľ neodídem a tak sa stalo... Teraz je to miesto viac menej v horšiom stave ako bolo, čiže sa tam už nedá príliš skúmať. Avšak tento čas už nikto nevráti. Miesto, kde sa čas zastavil.

Ach jaj áno aj na tento deň si spomínam... Bolo to síce dávno, ale nie tak dávno aby som si na ten okamih nespomenula. Strašne ma vtedy chytila mánia potetovať sa a ak mám byť úprimna doteraz ma to drží. Deň za dňom rozmýšľam, čo si nechať "nakresliť" na svoje telo do konca života. A sama neviem prečo to až tak riešim. Ved je to len tetovanie, na o čo? Aj keď na druhej strane je pravdou, že by som bola rada za niečo, čo má pre mňa hlbší význam. Uvidíme, ako to napokon dopadne... Tetovanie jednoznačne pre mňa predstavuje jeden zo spôsobov ako sa prejaviť, či ukázať svoju osobnosť...


Pri tejto fotke som sa snažila zachytiť dva živly bez, ktorých si neviem predstaviť život. Voda a hudba. Krásne splynutie.

Na toto miesto tak neskutočne rada spomínam. Krásne zážitky a miesta, no bohužiaľ s nesprávnými ľuďmi. Londýn si každopádne získal moje srdce na prvý pohľad.. Celkovo životný štýl, komunita ľudí a tie preplnené ulice je niečo pre mňa. Bez akéhokoľvek premýšľania, by som sa tam pozrela opäť.


Možno ani neuveríte, ale táto fotka nepotrebovala ani najdrobnejšie úpravy. Zachytila som ju v správnom  momente v gréckom Heraklione a musím uznať, že vždy keď sa na túto fotku pozriem, pripomína mi tie krásne tropické dni a život, ktorý je pre mňa ako z rozprávky. Sama by som rada vedela kde sa nájdem o pár rokov, kde ma kroky zavedú..


Round and Round like a horse on a carousel... Slová Melanie Martinez, jednej úžasnej dievčiny, ktorá dokáže tak nádherne vyjadrovať pocity. Tento kolotoč pre mňa predstavoval v danej chvíli niečo nekonečné a nezastaviteľné. Niečo z čoho sa už nedostanete, buď vyskočíte a zraníte sa, alebo ostanete v tom nekonečnom kruhu. Okamih kedy musíte riskovať aby ste sa niekam dopracvali. Celé to predstavovalo život - takmer nekonečný, no keď chcete zažiť pravé dobrodružstvo, nemôžte zostať na jednom mieste a točiť sa stále dokola. Skrátka off the rails


Benátky, mesto snov... Nie nadarmo dostalo toto mesto takéto pomenovanie. Je pravdou,že som prešla mnoho zákutí, no benátky budú mať vždy miesto v mojom srdci. Túto fotografiu som zachytila pri čarovnej jazde miestnou gondolou. Nie je nič viac ako zážitky a spomienky, ktoré vám navždy utkvejú v pamäti.


Ani neviem aké slová použiť na opis tohto miesta. Spomínam si ako som si tie chvíle užíval po menších útrapách. Boli to nádherné chvíle, plné lásky, zážitkov a radosti.
Ach áno, spomínala som to už miliónkrát ale jedna z mála vecí, ktoré milujem sú tie typické gýčové a romantické západy slnka.. Je to niečo tak čarovné, ale zároveň prirodzené a vtedy ma to donúti uvedomovať si ako málo stačí k radosti a spokojnosti...

Ďakujem, vidíme sa pri ďaľšom článku♥   
                                                                                                                                                Xoxo Carla

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.