My life in pictures! vol. 2

16:17

Ahojtee! Prišla som vás trochu zaplaviť tonou fotiek, ktoré som za pár mesiacov našla v počítači a tak trošku si zaspomínala. 
Dúfam, že sa vám takýto koncept príspevkov páči, pretože pre mňa je to nesmierne zaujímavé a zábavné spracovávať.  Tak ak máte chvíľočku na mňa čas, vrhnime sa na to!



  • Niekedy ma chytí taká správna blogerská chvíľka a potom zistím, že galéria môjho fotoaparátu je preplnená rôznymi fotografiami a to napríklad aj takéhoto druhu. Avšak po zvážení myslím, že to vyzerá celkom esteticky a použitelne. V poslednej dobe však zanevieram svoju vášeň k foteniu kvôli škole, takže by som sa mala vrátiť späť do starých koľají.



  • Späť do čias, kedy som ešte jedla zdravo? Každý jeden raz si hovorím, že áno tentokrát mi to vydrží ale viete čo? Po toľkých skúšaniach som to už vzdala a radšej sa vydala na cestu prijatia sa. Tentokrát myslím, že som takmer v cieli. V poslednej dobe mám pocit akoby ma moja postava už vôbec netrápila aj napriek tomu, že nevyzerá ani zďaleka super ale moja myseľ sa s tým zmierila a dokážem s tým vyrovnane žiť.




  • Pri pohľade na tieto fotografie mám tak trošku deja vu, keďže som o nich už raz písala a to v summer favorites, ktoré ani nevyšli. Prišlo mi to tak veľmi trápne, umelé a neskutočné až som si povedala, že toto nie je smer ktorým chcem mojich čitateľov viesť. Avšak celá tá práca určite nevyšla nazvyš. Vznikli z toho zaujímavé fotografie, ktorých ďalšiu časť vám možno ešte niekedy ukážem.


  • Žeby ďalšia mánia fotografovania? Asi to tak už bude. Jedného krásneho dňa sme sa s kamarátkami vybrali do lesa niečo zvečniť, samozrejme len tak zo srandy, no kto mohol vtedy vedieť že z toho vzniknú nádherné veci? Ďakujem mojej najbližšej osobe z najbližších za skvelé fotky a pri pohľad na tie fotky je mi fakt do plaču, keď si spomeniem na tie úžasné chvíle spolu s ľuďmi, ktorých zbožňujem. To, že tam vyzerám ako démon si prosím nevšímajte! (teda aspoň moja kamarátka si to myslí lol)


  • Pravý horný roh si radšej ani nevšímajte:(( Tak trošíčku som bola šikovná a nejako rozbila sklo na kamere, však prečo nie? Podstatou tejto fotografie je však veľmi spontánny výlet. Úprimne povedané, často spontánne rozhodnutia dopadnú najlepšie. Vonku pršalo a ja som mala chuť proste ostať doma a oddychovať, keď sa moji úžasní kamaráti rozhodli, že ma vytiahnú von,  nuž a podarilo sa im to. Zažila som fakt skvelý deň s ľuďmi, ktorých spoločnosť milujem. Stihla som sa celá zašpiniť, vyskúšať extrémne mixy nápojov a celé som to zakončila divokou jazdou na kolotoči. Lepšie to ani dopadnúť nemohlo hh.



  • Ako už iste viete, chodím na novú školu a ak ste to aj nevedeli tak už viete. Každé ráno vstávam veľmi skoro pretože za školou cestujem ale predsa, čo by som nespravila kvôli vzdelaniu haha. Teda do úvahy nepripadajú nudné ranné cesty vlakom. Najlepšie je zvýšiť hlasitosť najviac ako to len ide, ráno o 5:59 - to je ten správny budíček. V poslednej dobe som sa strašne zamilovala do The Neighbourhood, samozrejeme LDR, sem tam Ed Sheeran a neustála láska Troye Sivan.


  • Mám pocit, že každý deň mením svoj vkus oblečenia. Možno som divná alebo len nerozhodná ale väčšina mojich outfitov závisí od nálady. Nedávno som sa celkom dala na nakupovanie pestrejších farieb ako začiatok nejakej novej etapy života. Celkom ma už unavovali tie skrine preplnené čiernymi vecami ale ako som už povedala závisí to od mojej mood, takže proste niekedy dostanem chuť na čierny deň hh.




  • Nič nie je lepšie ako zážitky. Perfektné chvíle s ľuďmi pred, ktorými ste sami sebou. Zbožňujem chvíle s takýmito ľuďmi, prechádzky po meste, spoznávanie okolia a napokon aj dobré jedlo a na týchto obrázkoch sa stretlo všetko naraz. Skúste si len tak počas zlého dňa zájsť von a vychutnať si spoločnosť prírody. Je bohatšia ako sa zdá. Taktiež môžete stratiť svoje zlé myšlienky pri šálke kávy v svojej obľúbenej kaviarničke. Je to na vás.



  • Veľmi nezaujímavá fotka pre väčšinu z vás, pre mňa však kúsky spomienok. Fotografia bola zachytená na mieste,  na ktorom som vyrastala a do dnes ho neskutočne milujem. Vlastne som si pri tomto uvedomila, že všetko čo máme a nikto nám to nezoberie sú spomienky a zážitky. Stoja za všetko. Spomínam si ako som sa ako malá v dvoch copíkoch hrala s mačiatkami a deťmi z ulice. Boli pre mňa všetko, čo som mala a ako sme len chceli všetci vyrásť, však? Čo by som len dala za to na pár dni sa vrátiť do detských čias. Avšak cesty nie je späť, treba v nej pokračovať.

  • Spomínala som vám už, že som zmenila konečne farbu vlasov? Myslím, že nie a bolo aj na čase. Moje vlasy konečne zažili menší úlet. Vždy ma lákalo farbenie vlasov, čo sa preukázalo aj na mojich predošlých experimentoch s modrou (našťastie) zmývateľnou farbou. Avšak musím povedať, že s momentálnou farbou som celkom spokojná, nie je to nič drastické a pre mňa to má hlavne veľký význam. V budúcnosti by som však chcela ísť do studenej blond, len sa na to neviem nejako odhodlať.


  • No a keď už sme pri tých extrémoch, napadlo vám niekedy, že celý svet sa dá precestovať v priebehu pár hodín? Budete mi musieť veriť, pretože to je možné. Rakúske múzeum Minimundus vám túto príležitosť dáva. Myslím si, že je to perfektné miesto pre ľudí v akomkoľvek veku. Kto by sa predsa nechcel odfotiť pri takej Eiffelovke, či Soche slobody v jeden deň?  Myslím, že odpoveď poznáme všetci.


  • Fuha tak k tomu sa nemám ako extrémne vyjadriť asi len toľko, že tam vyzerám ako veľký blbec ale to mi je totálne jedno. Podstatou toho je, že sa tam usmievam, som šťastná a spomínam si na tu chvílu akoby bola dnes. A navyše kto nechce fotku pri krásnych kvetoch?

No a takto nejako, by som zhrnula moje nadšenie pre novú školu. Počas prestávky si vždy odskočím niečo zahrať na klavíri a najviac zbožňujem keď sa okolo mňa zoskupia moji spolužiaci a začnú ma natáčať (aspoň mám čo dať na blog:D). Jednoznačne však musím povedať, že zmena školy mi veľmi prospela. Spoznala som veľké množstvo skvelých ľudí a naučila sa toľko o svete ale aj samej sebe ako možno za celý život nie.



  • Ooo a napokon skúmanie starej knižnice... Myslím si, že niekedy hovoria fotografie viac ako slová.


Dnes som si mala užívať na bielej noci ale choroba si povedala svoje a poslala ma s horúčkou do postele ale tak všetko zlé je na niečo dobré. Aspoň mám čas sa s vami spojiť a pokecať. Veľmi dlho som premýšľala nad tým celým a naozaj chcem aby ste aj vy mali príležitosť sa porozprávať s niekym ak budete chcieť. Nechcem aby to bolo jednostranné odo mňa. Ak máte akýkoľvek problém či len záujem sa porozprávať, som tu pre vás. Napíšte mi do komentáru a ja sa s vami pokúsim nejako skontaktovať...

Mám vás strašne moc rada! Ďakujem vám za príležitosť, ktorú mi dávate♥


                                                                 Vaša Kaja

8 komentárov:

  1. boží fotky, random články mám fakt ráda :)
    Sarushef blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super fotky a aj celý článok je úžasný! Práve si mi asi vnukla nápad, čo ďalej s mojím blogom :D A ten tvoj som si úplne zamilovala ♥
    Weirdhouse

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jééj si veľmi zlatá, ďakujem ti za povzbudivý komentár a som rad, že som ťa inšpirovala! :) Kaja♥

      Odstrániť

Používa službu Blogger.