What to do when you are bored in summer 2017?!

20:14

Ahojte moji milí čitatelia!

 Dnes som si pre vás pripravila pár tipov ako si spríjemniť posledné týždne leta, či sa nejako zabaviť. Prvýkrát na blogu to bude spolupráca. Spolupracujem s TimeforGlam, ktorá si pre vás pripravila ďalších 10 tipov ako sa nenudiť počas leta, takže si to určite choďte prečítať. Stačí kliknúť sem 



1. fotografovanie                                                                                                  

Nezáleží na tom či radi fotíte osoby, veci alebo miesta, možnosti sú neobmedzené. Dobrou aktivitou v lete, môže byť fotenie s kamarátmi. Použite farby v prášku, trblietky, dymovnice či sa môžete zamerať na rôznu tematiku. Vezmite slamené klobúky, okuliare a nafukovačky ak chcete fotografie v letnom štýle či použite rôzne iné predmety a kulisy na dotvorenie tej správnej atmosféry.







2. vyskúšať nový makeup

Ak sa aj bežne nemaľujete, leto je to správne obdobie, kedy môžete vyskúšať čokoľvek a zájsť do extrému. Farebné očné tiene či linky a farebné pery sú niekedy naozaj skvelé. Ak sa toho však bojíte, skúste niečo jemnejšie. Fantázii sa medze nekladú a na youtube určite nájdete mnoho inšpirácii.



momentálne letí tzv. cutcrease, ktorý vidíte na obrázku. Chce to určite tréning tak, prečo nevyskúšať to?


3. spa night

Keď vás už opustia všetci kamaráti a potrebujete mať chvíľku sami pre seba, doprajte si ju. Napustite si vaňu, nalakujte si nechty, dajte si masku či si prečítajte svoju obľúbenú knihu. Je to na vás. Skrátka si oddýchnite a prečistite si hlavu.




4. čítanie

Nie je nič lepšie ako keď sa začítate do dobrej knihy. Ja čítanie počas leta preferujem a neviem sa často od toho odtrhnúť. Zvoľte si hlavne také knihy, ktoré vás budú baviť.



5. navštívte rôzne podujatia/miesta

Toto je moja najobľúbenejšia činnosť počas leta. Je síce výhoda, že bývam blízko Bratislavy ale to neznamená, že v iných mestách sa nedá čo robiť. Práve naopak. Navštívte či už rôzne galérie, kaviarničky, parky, staré mesto, pamiatky ale aj miesta, ktoré môžno pozná menej ľudí.
Taktiež môžte navštíviť rôzne podujatia vo vašom okolí.


6. sledujte západ slnka

oo, áno už dlho tu nebola zmienka o západoch slnka. Prepáčte asi sa mi niečo stalo ale už to naprávam. Choďte si pozrieť ten západ slnka, je to naozaj super odporúčam pre všetky romantické duše ako som ja:D




7. geo-catching

 O tejto aktivite som sa dozvedela len pred nedávnom ale veľmi ma zaujala. Spočíva v tom, že buď pomocou mapy, gps alebo aplikácie v mobile hľadáte kešky po svojom meste, či celom Slovensku. Kešky sú vlastne väčšinou nejaké krabičky s takzvaným pokladom. Ľudia tam poukladajú rôzne veci. Ak si však chcete niečo zobrať, musíte tam aj niečo zanechať. Veľmi sa mi páči, že je to aktivita naozaj pre rôzne vekové kategórie a vyženie vás von. 


8. deň bez internetu

Verte mi, dokážete to! Nie je to až také zložité a budete sa cítiť oveľa lepšie. Žite v realite a nedávajte si na mystory, každú vec čo počas dňa robíte. Niečo by malo ostať aj v súkromí, veď predsa bol to váš zážitok a okamih, nie niekoho iného.





9. experimenty

No, dostávame sa k zaujímavej časti a preto vám sem napíšem aj pár tipov pre aktivity, ktoré môžte skúsiť.
dajte si hennu

prejdite sa v nákupnom vozíku.
dajte mentos do coly, odporúčam skúšať vonku...


nafarbite si vlasy, zmývateľnými farbami

skočte do vody v oblečení, lebo yolo :DD


10. šport / hudobný nástroj

Skúste to čo vás láka. Ja som sa napríklad počas leta naučila skateovať a začala som hrať golf. Taktiež veľa hrám na klavíri, keďže mám na to viacej času. Je toľko druhov športov či hudobných nástrojov, takže si myslím že si vyberie každý.

Ale ako som hovorila aj minulý rok skrátka robte to čo vás baví a užívajte si prázdniny. Dávajte si na seba pozor a hlavne všetko s mierou:)

4 komentáre:

  1. Super tipy. Mňa cez leto najviac zabaví čítanie, fotenie, výlety a trávenie času s priateľmi :)

    Wear the Confidence

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Great post, love your blog.. I follow you :)

    takojato.blogspot.rs

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.