Sweet 15 birthday & my thoughts?! Q&A

17:31
Ahojtee všetci!

Rozhodla som sa, že musím písať. Prvý dôvod - pretože to milujem, druhý - chcem pokrokovať a tretí- dúfam, že to pomáha aj vám.
Tento krát by som sa chcela s vami podeliť o zážitky z mojej narodeninovej oslavy 15. narodenín. Snáď sa stotožním s každým, že náš život je často nudný a sterotypný a že zďaleka nevyzerá ako z amerického filmu, no tento deň tak vyzeral. Diali sa zázraky. Jeden za druhým a možno to bol všetko jeden veľký osud, veď počkajte ešte na zápletku.
Deň pred mojimi 15. narodeninami bol normálny, nič extra, žiadne veľké nadšenie som nepocitovala, čo ma aj dosť zarazilo keďže ako malé dieťa som sa na tieto chvíle tešila ešte týždne vpred. 
Avšak vyvesila som jeden zlatý nápis na stenu a nafúkala pár balónikov. Nič extra ako hovorím. Na druhý deň ráno som vstala celkom skoro. Čakalo ma mnoho vecí. Upratať dom, prepraviť jedlo, upraviť sa a podobne. Vstávať o 8:00 mi bolo skoro, avšak premohla som sa a "americký sen" mohol začať či ako? :DD Všetko sa to zbehlo tak rýchlo a už bol čas privítať hostí. Samozrejme som si vyžehlila vlasy a vyjdem von, kde fúkalo ako o život čo znamená úplne pokazený účes, no čo sa dá robiť. Vtom mi zazvonil mobil, lebo kamarátka nevedela ku mne trafiť takže som bežala po ňu. Workout pre dnešný deň splnený- pomyslela som si. Všetky sme sa zišli u mňa doma, dali si malé občerstvenie a dostala som kopu úžasných darčekov, do teraz sa z nich teším. Potom sme mali ísť vlakom a nasledovať do Urban house... Čo sa stalo by ma nenapadlo ani v sne, namiesto vlaku pre nás prišla krásna biela limuzína. Všetko je však po prvý raz tak treba skúsiť aj limuzínu nie? Samozrejme sme si to až moc užívali, pustili hudbu tak hlasno ako to len išlo a otvorili si strešné okno a stáli tam a kývali celej Bratislave, cítiac sa veľmi dôležito ako celebrity(lol). Vodič zastavil pri Urban house, do ktorého sme takmer netrafili pretože po prvotnom šoku sme ani nevedeli kde sa nachádzame... Do Urbanu sme prišli, našťastie sme tam mali rezerváciu, keďže to tam bolo preplnené ako vždy. Objednali sme si pizzu, hranolky a cheescakey. Úprimne nič lepšie som v živote nejedla, aj to dlhé čakanie stálo za to! Spravili sme páár fotiek a namierili do escape room. Keby ste nevedeli o čo ide je to vpodstate miestnosť alebo viac miestností z ktorých musíte uniknúť formou riešenia logický hadániek a podobne. Bolo to skvelé fakt. Niečo novodobé a napínave celý ten čas. Určite to upevní vzťahy medzi ľuďmi a zistíte ako viete spolu spolupracovať. A myslím si, že sme to zvládli celkom slušne. Nestihli sme to síce v limite ale ušli sme:D Takže jednoznačne odporúčam pre všetkých.
Všetky tie zážitky sa nedajú ani slovami opísať ale bol to krásny deň plný prekvapení.
Ďakujem každému za tento krásny deň! Radujte sa aj z maličkostí, pretože kto vám ten život spraví krajším? Jedine vy sami!  A nie nemám dokonalý život, áno mám za sebou veľa zážitkou ale každý má problémy a nezabudnite že nikoho život nie je dokonalý, často za tou oponou nevidíte čo sa deje. Nesúďťe nikoho!  Každý máme to čo máme v tejto danej chvíli a všetko čo môžme robiť, je žiť pre danú chvíľu.
Týmto článkom som chcela preukázať, že naše životy nie sú dokonalé, ale vždy sú tu chvíle pre ktoré sa oplatí žiť a užívať si ich. Live now and worry later!
*ospravedlňujem sa za hroznú kvalitu ale keď som dala fotky do počítača tak sa hrozne zhoršila:(
yas,yass♥






viac presvetlená som byť nemohla


viac fúkať nemohlo:D

Mám Vás všetkých moc rada, prajem vám ešte pekný deň a dávajte si pozor na seba!♥ 
Vaša Kaja:)

6 komentárov:

  1. Dodatočne všetko najlepšie k narodeninkám! Muselo to byť super :) ❀

    ❀ Blog de la Licorne ❀

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Waw tak to si mala inu oslavu teda :)) super,

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za komentár! :) Pekný večer prajem...

      Odstrániť
  3. Na patnácté narozeniny limuzínou? Pěkný zážitek. :)
    jsem Katrin

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite bol! Ďakujem za komentár a prajem príjemný večer:)

      Odstrániť

Používa službu Blogger.