My lifegoals & dreams?! aka bucketlist - before i die // Moje životné sny?!

16:19

Ahojtee moji najmilší čitatelia!

V prvom rade by som sa vám chcela nesmierne poďakovať za presiahnutie 10 tis. pozretí. Znie to ako klišé ale pamätám si na chvíľu kedy som postla svoj prvý článok a získal 20 zhliadnutí. Bol to tak krásny pocit. Nikdy mi nešlo o čísla, ale sú zčasti dôkazom aj toho, že to čo robíte niekoho aj baví a podporuje vás. Vždy som si hovorila, že aj keby môj blog čítal jeden človek i tak by to stálo za to! Ale predstava, že môj blog videlo už také množstvo skvelých a jedinečných ľudí, je skrátka neuveriteľná. Až slovami nepopísateľná. Ďakujem vám z celého srdiečka♥ ale pamätajte toto je len začiatok!
Touto cestou sa vám chcem aj odvďačiť, určite nejakou giveaway v blízkej budúcnosti:)

O čom bude článok je vám asi jasné z nadpisu. Idem sa s vami podeliť o moje životné sny a túžby. Síce sama neviem kam ma život zaveje, no snívať je krásne a pracovať pre to aby sa sny uskutočnili je ešte krajšie. Bojovať pre niečo, čo milujete! Ale predstavte si to, život je ako film. Nepoznáme jeho koniec, ale aj keby sme ho poznali nebavil by nás, preto je v živote najvzácnejšie vytrvať a počkať kam sa dopracujeme.

                                                   

                                                     Soo here saying yaas for my goalssss!

1. Nezmeniť sa k horšiemu
Úprimne? presne vystihnúť tento cieľ nadpisom nebolo jednoduché. Ostať stále takou aká som, bolo v zmysle nezmeniť sa k horšiemu, či nezmeniť dobré stránky mojej povahy. Na chybách a nedostatkoch chcem určite pracovať a zmien k lepšiemu chcem v živote viac a viac. Zmeny sú niečo, čo k životu patrí, človek dospieva a mení sa,stále môže byť rovnaký len stále v lepšej alebo horšej forme samého seba. To všetko je už len na nás!




2. Pracovať na sebe a posúvať sa vpred
Nenávidím stáť na jednom mieste v oblasti kreativity a práce. Stále sa potrebujem zlepšovať a byť najlepšou formou samej seba. Či už je to s blogom, hraním na klavíri alebo fotením, na tom nezáleží - chcem sa dostať najďalej ako to pojde. Netreba sa báť, treba do toho ísť naplno a potom na konci príde to, po čom ste tak túžili. Samozrejme treba aj šťastie ale väčšinu dosiahnete tvrdou prácou. Pozrite koľko inšpiratívnych ľudí je okolo vás, tí ktorí niečo dosiahli. A teraz ma nechápte zle, cieľom niesu len hmotné veci a popularita, ale aj napríklad nájdenie si dobrých priateľov, tvorenie skvelých zážitkov a podobne. Pre každého skrátka niečo iné...



3.USAAA!
Asi môj najväčší cestovateľský sen, už pekné dlhú dobu. Láka ma najmä ten ich iný život ako na Slovensku a všetky ostatné krásy. Dúfam, že sa tam konečne už tento rok dostanem. Najviac ma zaujalo LA, páči sa mi ako sä tam ľudia odhodlaní a pracovití a celé to prostredie je neuveriteľné. Držte mi palce s plnením tohto môjho sna! :)



4.Blog
Nechcem dosiahnuť žiadne určité číslo, či hranicu. Chcem len ísť vpred a zlepšovať príspevky, fotografie a chcem stále viac a viac ľudí v tejto komunite. Pokiaľ to bude baviť mňa a vás je to všetko, čo potrebujem. To ma napĺňa a posúva vpred pracovať na sebe. Tento blog mi dal už viac ako som chcela. Pomohol mi zistiť, kto asi som a kam chcem smerovať. Taktiež som vďačná za vás všetkých, ktorí to čítate a musím uznať, že ani v oblasti gramatiky a písania mi to neuškodilo:D

5.Koncerty
Krajší okamih ako, keď vidíte človeka ktorého milujete po prvýkrát neexistuje! Na koncertoch je všetko inak. Cítite to prepojenie, tú lásku a radosť z hudby. Je to neopísateľný pocit, kedy nepremýšlate nad ničím, iba nad danou chvílou a vaše telo zaplaví pocit šťastia!

6.Líčenie
Určite sa chcem v tomto smere zlepšovať a pridávať aj tutoriály na blog. Premýšľala som aj nad letnými kurzmi, takže sa máte na čo tešiť. Sama doma dosť experimentujem a je to fakt super. Uvoľním sa pri tom a teším sa z dobrého výsledku, či sa pokúšam opravovať chyby.

môj prvý cutcrease a strašné obočie...


7.Fotografovanie
Hej, mohli ste si všimnúť že fotky na blogu nemajú najlepšiu kvalitu, preto premýšľam aj nad vylepšením fotografií a novým fotoaparátom. Nielen kvôli blogu, ale taktiež aj vo voľnom čase rada zachytávam krásy sveta. Je to krásna forma ako zachytiť niečo, čo sa už neudeje.



8.Be healthy
Stavím sa, že ste si všetci predstavili úbytok váhy, drastické diéty, či nadmerné cvičenie ale nie! To nereprezentuje zdravý životný štýl. Momentálne sa viac zameriavam na skúmanie toho, čo je naozaj zdravé po mojích úletoch s jedlom a cvičením. Znamená to žiť šťastný a vyvážený život, či už fyzicky alebo psychicky. Treba dať telu to, čo chce aby bolo silné a treba sa milovať taký aký sme. Iba ak budete vy šťastný vaše telo bude vyzerať šťastne..



Nenávidím kategorizovanie ľudí. Každý sme jedinečný a krásny. Máme rovnaké práva a každý iné ciele. O a ešte tam zabudli dať all genders & sexual orientations.


9.Enjoy summer
Ani si neviete predstaviť ako sa teším na leto. Najviac sa teším na príspevky, ktoré mám pripravené a taktiež na veci ktoré som si naplánovala. Toto leto buďe stáť za to. Verím v to! A aj vy by ste mali, prestaňme si veci len plánovať a poďme ich uskutočniť. Nečakajte na pravý okamih a vydajte sa za zážitkami.



11.Explore & travel
Cestovanie, spoznávanie nových miest, kultúr a ľudí je skrátka magické. Mojím najväčším snom je cestovať po svete, zachytávať fotografie a písať o tom. Až moc nepredstaviteľný sen však?:( Hlavnými destináciami, ktoré by som chcela navštíviť sú hlavne oblasti Austrálie, chudobnejšie krajiny a napríklad aj Bali a Bahamy.
Ako som povedala uvidíme kam ma vietor zaveje, som nesmierne zvedavá, kde budem o pár rokov a vy so mnou!♥


Do komentárov mi napíšte vaše sny! Nejaký pekný si vyberiem a nabudúce ho spomeniem v článku♥


Na záver vám len chcem povedať, že vás mám všetkých, KAŽDÉHO JEDNÉHO (no matter what) rada! Prajem vám krásny deň, zabudnite na problémy a žite pre danú chvíľku!:) #livenow&worrylater

                                                                                                                                       Vaša Kaja!♥

4 komentáre:

  1. Hezké sny! Doufám, že se Ti vše splní :) USA byl také můj sen, poprvé jsem se tam podívala v r. 2014. Držím palce, ať to brzy vyjde i Tobě!
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásny komentár! Dufám aj ja, že mi to konečne výjde... Prajem ešte pekný večer:)

      Odstrániť
  2. Nechcela by si sa stať youtuberkou? myslim, ze by ti to islo:) tak porozmyslaj

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ďakujem krásne:) avšak písanie ma baví viac a neviem si predstaviť s mojou (ne)odvahou sadnúť si pred kameru, aj keď nikdy nehovor nikdy:D

      Odstrániť

Používa službu Blogger.