Essence full coverage matt finish foundation review! // Essence makeup recenzia!

20:59
Ahojtee!
Pre dnešok som sa opäť rozhodla pre trošku viac beauty príspevok:) Nemala som príliš chuť sem opäť písať svoje myšlienky, ani sama vlastne neviem prečo. Momentálne mám také divné a zmiešané pocity a nechcem vás znovu zaťažovať mojimi motanicami... Preto som sa rozhodla vám spraviť radšej recenziu. Je mi jasné, že tieto typy príspevkov nebavia každého, ale o tomto produkte skrátka potrebujem napísať. Dopredu vás upozorňujem, že článok nie je sponzorovaný a že recenzie nerobím často ale keď sa mi niečo zapáči tak to rada odporúčim ľuďom, keďže sama dobre viem aké zložité je nájsť správny produkt.
Musím uznať, že som už vyskúšal nespočetné množstvo mejkapov od lacných z drogérii po predražené mejkapy od veľmi známych značiek. Trvalo mi celkom dlho, no napokon som svojho favorita našla. Tento zázrak od Essence. Ak mám byť úprimná tak s touto značkou nemám príliš dobré skúsenosti ale pri kúpe som si povedala, že mu dám šancu. A viete prečo? Len z jedného jediného dôvodu a to z toho, že mi ako jediný v drogérii sedel farbou. Tak bledého človeka ako ja ste ešte nevideli:DD Odtieň bol vporiadku tak som si povedala prečo to neskúsiť. No potom to prišloo! Zamilovala som sa na prvé odskúšanie a sama tomu neverím do dnes. Snáď nie je vec, ktorú by som tomuto mejkapu vytkla. Teraz vám zhrniem plusy a mínusy tohto mejkapu aby ste aj sami vedeli posúdiť, či je vhodný aj pre vás pretože samozrejme každý máme iný typ pleti a celkovo každý sme iný. Taktiež by som vám chcela ujasniť, že vás nenútim hneď bežať do drogérky a kúpiť si ho, pretože ako hovorím nemusí vyhovovať každému. Táák a poďme na to!



+vysoké krytie                                                         -vpíja sa do úsmevových vrások tváre
+prirodzený finish (nevyzerá ako maska)               -oxiduje na pleti takže si treba vybrať bledší odtieň +matný finish                                                          -treba použiť bázu pod, inak sa šúpe
+nízka cena (3eura)
+dlhá výdrž
+vhodný pre mastiacu sa pleť
+príjemna textúra (vodovej konzistencie)

ODPORÚČANIA: 1. Mne osobne sa najlepšie zapracuváva mokrou hubkou, štetec by som príliš neodporúčala.
                               2.Treba použiť podkladovú bázu, avšak ja ju používam vždy takže pre mňa to nepredstavuje veľký problém.
                               3. zafixujte transparentným púdrom, keďže už mejkap je dosť krycí.

Dúfam, že som vám aspoň trošíčku poradila a spravíte si na mejkap váš osobný názor:)
Dole do komentárov mi napíšte váš najobľúbenejší mejkap aby som mohla aj ja skúšať. Ďakujem za prečítanie a prajem pekný dník♥
                                                                                                                                                 xoxo Carla

4 komentáre:

  1. Veľmi zaujímavý produkt. U nás som to ešte nevidela :(
    Pozývam teba a tvojich čitateľov na moju giveaway o tri balíčky! GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne na giveaway sa určite pozriem a mejkap predávajú v akejkoľvek DM drogérii:)

      Odstrániť
  2. Vyzerá super. Neviem síce či vydrží na mojej mastnej pleti, ale keď stojí tak málo tak za pokus to stojí. Ďakujem za tip

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja osobne mám extrémne mastiacu sa pleť a mejkap vydrží:) Je pravda, že cez neho prenikne mastnota a, že nevydrží moja pleť celý deň matná ale nezlieva sa a ostáva na pleti. Je pravda však, že to môže byť aj dobrým primerom. Treba skúsiť a vytvoriť si vlastný názor! Ďakujem krásne za komentár a určite navštívim tvoj blog:)♥

      Odstrániť

Používa službu Blogger.