I love roller coasters! // Milujem horské dráhy!

20:20

Ahojtee!

Idem si vyliať srdce. Hej zase idem písať svoje trápne pocity, ktoré nikoho nezaujímajú, ale skrátka to tak cítim a povedala som si, že sa nechcem obmedzovať v tom, kam chcem smerovať a hlavne nie tu, pretože nechem aby ste čítali články ktoré sú silené.
Ani si neviete predstaviť ako sa teším na všetko, čo len príde.Teším sa na život, ktorý mám pred sebou. Moje najviac "recent" obdobie bolo dosť hektické, ale vykrištalizovalo sa to do skutočne skvelých vecí. Strašne moc sa teším na novú školu a hlavne, keď viem aké super veci ma tam čakajú a akých skvelých ľudí tam poznám. Mysím si, že to bude taká ďalšia etapa mojho života. Skrátka zmena. Také znovuzrodenie po fakt skeptickom a sterotypnom prežívaní, ale myslím si že ma asi chápete. Ráno sa zobudíme, v tej istej posteli, každý deň chodíme do tej istej školy, prídeme domov učíme sa a žijeme stále na tom istom mieste. Aspoň pre mňa víkendy a prázdniny sú raj a akákoľvek drobná zmena pôžitok.
Život je skrátka dar! Môžeme ho žiť akýmkoľvek spôsobom, ale hlavne ako chceme my. Je tu mnoho vecí, ktoré neovplyvníme ale to ako budeme so životom zaobchádzať je len na nás. Myslím si, že je to to najcennejšie čo môžme mať, pretože bez neho by sme vlastne nemali nič a to doslova. Všetky tie slasti ale aj pády, ktorými prechádzame sú darom. Často máme pocit, že to je všetko jeden veľký nezmysel, ale to tak nie je. Všetko to do seba zapadá. Bez všedných a stereotypných dní by sme nevedeli aké to je zažiť niečo výnimočné a skvelé. Bez smútku by sme nevedeli, čo je to radosť a šťastie. Skrátka všetky tieto protikladné emócie dávajú zmysel a každý si nimi prejde. Všetci sme iní. Pre každého šťastie znamená niečo iné, a smútok znáša inak. Preto je aj svet taký rovnorodý a pestrý. Keby sme boli všetci rovnakí, kópia jeden druhého, neboli by vzťahy, nebol by svet taký aký je. A možno, že sa dejú strašné veci ale vždy sa tu nájdu ľudia ktorí raz tento svet zachránia a ktorí stoja za to.
Pointov, ale toho celého je že život má zmysel a aj keď máte pocit, že už nevládzete a že ste slabý. Nikdy tento pocit nenechajte vyhrať. Bude vás požierať. Každý má niekedy zlé obdobie, ale ako aj ja hovorím a je to aj moje životné motto. Život je horská dráha. Raz ste hore, raz dole a nezastavujete sa, ale žiadna horská dráha nie je iba hore alebo iba dole bez toho by nefungovala, a tak isto aj náš život.

Tento článok bol trošííčku kratší ale len som chcela posunúť myšlienku ďalej. V takýchto článkoch sa cítim svoja a napĺňajú ma, takže ich bude určite viac, nechem však vynechať z blogu ani iné typy príspekov ktoré je fakt sranda robiť:) Mám vás všetkých stráášne moc rada♥ ste fakt super, ďakujem vám za všetko, za to že mi dávate príležitosť plniť si môj malý sen:)

2 komentáre:

  1. Veľmi sa mi páči ako píšeš ♥ Myslím, že by sme sa mali takto zamýšľať :) Pekne napísané ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti krásne, veľmi veľa to pre mňa znamená♥:) Určite si pozriem tvoj blog a ešte raz ďakujeeem!

      Odstrániť

Používa službu Blogger.