MAC cosmetics best & worst products!!! review

20:08
Ahojteee dneska som sa rozhodla, že spravím opäť tak trošku beauty príspevok a ak sa pýtate či sa chcem týmto smerom uberať tak vám neviem dať jasnú odpoveď. Jedno však viem, že ma veľmi bavia také voľné príspevky o životnom štýle, cestovaní a podobne, no niekedy samozrejem dostanem náladu aj na niečo beauty. Nechela by som mať nejaké hlavné zamerianie. Neviem či je to dobré, alebo nie ale ani život nie je jednotvárny a nachádza sa tam mnoho činiteľov. V budúcnosti je mojim snom písať hlavne cestovné príspevky tak uvidíme, čo z toho vznikne. Každopádne ďalší príspevok niečo podobné môžte čakať, tak sa nechajte prekvapiť...

1. Pro Longwear Powder Pressed
Veľmi dobrý a kvalitný púder. Páči sa mi na ňom, že vám poskytne úplne plné krytie aj keď máte ľahšie krycí mejakap, on to celé zachráni. S výdržou to nie je nejaký zázrak, ale na mojej pleti nedrží žiaden púder celý deň, či už drahší alebo lacnejší a tento je fakt skvelý. Ak však hľadáte púder ktorým len zafixujete mejakp a nechcete dodávať ešte krytie tak toto nie je to čo hľadáte.
Cena cca 32 eur




2. Prep + Prime Natural Radiance Skin Base
O tejto báze som sa zmieňovala už v predchádzajúcom článku. Celkovo ju však môžem označiť za najlepšiu bázu akú som kedy odskúšala. Nevie vám zaručiť matný finish 24 hodín denne, ale bez nej by váš makeup nevydržal ani chvíľku. Je  skôr vhodná pre mastiacu sa a zmiešanú pleť, keďže kontroluje "mastnotu". Taktiež je na druhú stranu rozžiarujúca, čo však neznamená že sa budete lesknúť, ale pri pohľade na slnku sa na vašej tvári budú nachádzať drobné trblietajúce sa mikro častičky. Je veľmi príjemného materiálu, no po nanesení na pleť je veľmi lepkavá ako lepidlo, aby mejakap na pleti udržala. Nemá špecifickú vôňu. Ďalšie plus je, že je v ružovej farbe, čo rozjasňuje tmavé časti na pleti. Mojím odhadom je jej výdrž min. 7-8 hodín a to moja pleť patrí k extrémne mastiacim sa. Každopádne nie každému vyhovuje to isté.
Cena: cca 42 eur


3. Pro Longwear Nourishing Waterproof Foundation
Vyjadrenie k tomuto mejakapu bude ťažšie, keďže sama neviem ako to mám ohodnotiť. Krycia schopnosť nie je až taká vysoká ako mi bolo povedané. Dalo by sa ho zaradiť k stredne krycím mejakapom. Po nanesení jednej vrstvy vám mejakap poskytne naozaj ľahké krytie, no po tom ako ho jemne navrstvíte sa začne žmoliť, či ostáva v malých vráskach tváre. Taktiež by mal byť skor matnej textúry, no musím použiť veľké množstvo púdru aby som vôbec niečo také dosiahla. Je veľmi lepkavý a mastný, ale nie je až tak tažký na pleti, je skôr strednej rextúry čiže nie nejaká pasta ale ani nie vodový mejkap. Každopádne ak máte suchú pleť takmer bez nedokonalostí, môže to byť skvelá voľba, no pre mňa určite nie.
Cena cca 35 eur

4. Studio Fix Fluid SPF 15
Tak toto jednoznačne áno. Najlepší mejakap od Macu. Je vodovej konzistencie, čiže je veľmi ľahký ale za to vám poskytne stredné až vysoké krytie. Ľahúčko sa vrstvý a na pleti vyzerá prirodzene a má matný finish. Vydrž je taktiež veľmi dlhotrvácna. Skrátka perfektná voľba pre ľudí s problematickou a mastiacou sa pleťou. Ak by som sa mala k nejakému produktu opäť vrátiť bol by to tento.
Cena cca 30 eur

5. Viva Glam Lipstick Ariana Grande Collection
Nádherná farba, krásna vôňa aj textúra čo je však mínus je výdrž... Najväčším negatívom je výrazna farba a ak tá nevydrží ani jedno napitie sa tak vyzeráte strašne. Po jedno najedení či napití sa je polka rúžu preč, no od rúžu od MAC som čakala viac. A veľmi ma to mrzí keďže je nádherný. Každopádne pery nevysušuje ale naopak hydratuje.
Cena cca 25 eur

úprimne neviem, čo chcel foťák dosiahnuť tými čiarkami... Ospravelňujem sa:(


6. Lip Pencil
Tak tomuto dávam 11 bodov z 10. Nádherná pigmentácia, výber farieb, hydratácia a výdrž skrátka všetko v jednom. Vydrží naozaj čokoľvek a to veľmi oceňujem. Ja ju používam na celé pery, ale somozrejme ju môžte použiť len na orámovanie pier.
Cena cca 16 eur

7. Mac Studio Nail Lacquer
To, že mac nie je značkou na laky som zistila postupom času. Aplikácia je otrasná. Veľmi malý štetček, ktorým musíte necht prelakovať minimálne stokrát. Je taktiež veľmi málo pigmentovaný takže musíte naniesť minimálne 2 vrstvy a výdrž je často horišia ako pri lakoch za 2 eurá z drogérie. To však, že je veľmi krásny nemôžem poprieť. Mínusom je, ale zase že neuveriteľne dlho zasýcha a pri mojej neposednosti je do 5 minút zotretý, či poškodený.
Cena cca 13 eur


Na záver by som len chcela podotknúť, že to boli čisto subjektívne a pravdivé názory. Každopádne každému sedí niečo iné. Toto boli len moje skúsenosti, ktoré by vám v nejakom smere určite mohli pomôcť.
Bola by som veľmi rada, keby ste mi napísali vašu obľúbenú značku kozmetiky dole do komentárov!!!♥

                                                                                                                                               Papa xoxo

1 komentár:

  1. Boa noite! me segue que eu sigo de volta no Google+

    Endereço meu blog: http://nintudo.blogspot.com.br/

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.