Vinyl Record Player & Current Mood

17:53
Ahojkyy ako ste si asi aj z názvu prečítali, momentálne si fičím na Johnovi Lenonovi, The Beatles a Madonne, ktorých si vychutnávam cez gramofón a tak trošku aj rozmýšľam, teda rozmýšľam docela dosť. Aj keď povedzme si pravdu kedy ja nad niečim nerozmýšľam. Máte aj vy niekedy tie chvíľky, kedy rozmýšľate nad všetkým možným a zrazu zistíte, že ste na nič neprišli už je večer a dni takto utekajú? Lebo mne sa to stáva často. Niekedy by som chcela prestať myslieť a nechať budúcnosť byť budúcnosťou a žiť v danej chvíli. Neviem asi som ten typ človeka, čo potrebuje mať všetko dokonalé, úhladné, napísané na papiery, či premyslené týždne dopredu a verte mi, že to nie je super. Často mám chvíle, kedy doslova bláznim keď niečo nevychádza ako má. Chcela by som robiť viac spontánnejších vecí a na to sa aj v tomto roku zameriam. Skrátka dúfam, že nejsom jediná ktorá sa stráca niekedy vo svojich myšlienkách a v samej sebe:) Ale každopádne keď si to tak zhrniem život vlastne nie je o hľadaní samých seba, ale o vytváraní našej osobnosti, to čo milujeme nás vytvára...
Momentálne išlaa ABBA♥


Inak ak by som sa mala rozhodnúť ešte raz, či si ten gramofón kúpim, tak sa jednoznačne rozhodnem tak isto, keďže ta hudba vyvoláva úplne iné pocity ako cez slúchadla, či cez počítač. Verte mi!
Pred pár dňami som sa aj vrátila z lyžovačky a poviem vám bolo to tam priam ako z rozprávky. Sneh tak po pás, sneženie 24 hodín denne a ubytovanie v chate v blízkosti lesa skrátka magické. Hrozne veľkú kopu zážitkov mám odtiaľ a lyžovalo sa taktiež super. Ak si viete predstaviť tie tumblr fotky z horských chát s ľuďmi, ktorý mojú čaj v ruke - no tak presne tak som sa cítila:DD
Aj keď až také vtipné to nebolo, keď sme s autom zapadli na malej železnici, po ktorej našťastie nechodil vlak... Každopádne takúto zimu a toľko snehu ako tento rok som asi ešte nezažila a vychutnávala som si to plnými dúškami, lebo mi bolo jasné, že v Bratislave niečo takéto naozaj nebude:D

Zajtra mám inak opäť golf a nechce sa mi tam ísť, ale tak aspoň to využijem a zájdem do kníhkupectva, keďže už dlho zháňam knižku 14k things to be happy about, alebo A work in progress od Connora Frantu už fakt cítim, že ich potrebujem:) A taktiež sa pôjdem popozerať po nejakých nových slúchadlách (napíšte mi keď tak aké, lebo sa fakt v tom nevyznám, ďakujem za každú radu:))
Ste aj vy na tom momentálne tak, že by ste potrebovali ešte jedny prázdniny, lebo ja jednoznačne hej a aj keď by som sa mala pustiť do učenia nemčiny, ja sa radšej vrhnem k vám popísať si s vami:)

Taktiež, by som sa s vami chcela podeliť o nejaké citáty, ktoré zbožnujem♥ Pretože je to jedna z mála vecí, ktoré mi vždy pomôžu a preto,by mohli pomôcť aj vám ak to budete potrebovať, alebo sa môžte pri ich čítaní len inšpirovať a pousmiať sa nad tým:)
Teraz cítim strašnú potrebu vám poďakovať ešte raz za krásny minulý rok, čo ste so mnou prežili. Preto som sa aj pokúsila trošku zlepšiť dizajn blogu, aby sa vám na to lepšie pozeralo a určite budem ešte pokrokovať:)
Paaa pri ďaľšom článku, nebojte mám naplánovaných viac vecí a !!!určite mi napíšte aké články, by ste chceli v novom roku vidieť♥!!!

tento je podľa mňa dosť super a vždy sa k nemu vraciam.

by Troye Sivan

Dolee!

Ešte nižšie





    Love you! xoxo

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.