Heaven for oily skin? Tips & Tricks || Tipy a triky pre mastnú pleť!!

21:43
Ahojtee asi dneska prevažne baby!:)
Je mi jasné, že dnešný príspevok asi nebude pre každého, no aj tak som sa rozhodla do toho ísť aj keď možno s menším rizikom. Sama z vlastnej skúsenosti viem aké to je keď ráno strávite robením makeupu hromadu času a za pol hodinku je všetko preč a vy sa lesknete akoby ste sa doslova natreli tonou krému.. Verte mi nie je to sranda a nie je ľahké s tým bojovať, no a preto sa dnes pokúsim vám povedať moje už časom overené a mne nápomocné tipy a triky tak poďme na to. Samozrejme tento príspevok  je skôr pre ľudí so zmiešaným až mastným typom pleti, no určite tu nájde pre seba niečo každý...Najskôr vám predstavím 3 záchrancov bez ktorých si neviem predstaviť môj makeup.



1. Báza pod Makeup MAC prep+prime natural radiance
Aj keď cena tejto bázy je podľa môjho názoru až prehnaná, tak je to tá najlepšia báza akú som vyskúšala. Ja ju mám konkrétne v ružovej farbe, čo vlastne spôsobuje rozjasňovanie tmavých časti tváre a taktiež obsahuje trblietky ktoré rozjasňujú. Na druhej strane naopak zmatňuje a dodáva pleti krásny vzhľad. Ak máte dobrý mejkap a púder tak vám zaručene vydrží cca 12 hodín.
v strede na obrázku

2. Vysokokrycí matný makeup L´oreal Infallible
Cenovo dostupný a takmer dokonalý makeup. Mám otestovaných už viacej makeupov, či drahých alebo lacných ale tento je perfektný. Takmer dokonalý som napísala z dôvodu, že som asi najbledší človek na planéte a aj ich najbledší odtieň je pre mňa tmavý až červený. V tomto prípade je dobré ho zmiešať s ľahkým bledším makeupom. Avšak po iných stránkach ho jednoznačne odporúčam. Zakryje všetko, vyzerá prirodzene a má perfektný matný efekt aj bez púdru.
Taktiež zbožňujem tekuté matné makeupy od MAC. 

3. Transparentný sypký púder Catrice Nude Ilusion
Myslím si že je jedno akej značky máte púder tohto typu. Či už stojí 5 alebo 30€ myslím si, že úlohu splní. Tento je obyčajný ale zároveň skvelý, skrátka v jednoduchosti je často všetko lepšie.
No a teraz poďme na pár rád!!
1. Pred nanášaním makeupu si tvár poriadne vyčistite, nielen tonikom či vodou...


2. Krémujte sa aj keď máte mastiacu sa pokožku, pretože keď sa budete snažiť vysušovať ju, ona bude schválne produkovať viac mazu a vy sa budete lesknúť. Samozrejme si však musíte vybrať krém na svoj typ pleti...

3. Po nanesení krému a bázy naneste na tvár minimálne množstvo púdru. Zabezpečí vám akoby ďaľšiu vrstu medzi bázou a samotným makeupom a o to ide.

4. Ak môžte použite aj matný fixačný sprej, no to vám nemôžem zaručiť jeho výdrž a podobne keďže žiaden nevlastním a nemám s tým skúsenosti.

5. Vyhľadávajte len produkty na mastiacu sa a zmiešanú pokožku (toniká, masky, čistiace gély, makeup..)
počula som, že sada od clinique je perfektná tak ju určite vyskúšam a prinesiem recenziu


6. Ak máte tu možnosť aplikujte makeup hubkou v tvare vajíčka. Skúšala som aj aplikáciu v podobe prstov, či štetcov ale hubka vám zaruči najlepšie krytie a zároveň prirodzený a matný finish... Aj keď veľa ľudí ju použivá pri aplikácii makeupu mokrú ja by som to neodporúčala...


7.Nikdy nevynechajte bázu a púder!!

8.Pokúste sa naniesť väčšie množstvo púdru pomocou hubky, nechajte na tvári asi 5 minút a následne rozotrite štetcom. Táto metóda je známa aj pod názvom baking, aj keď nič nepečiete:DD
haha veď nevadí😂

9. Nikdy nepúdrujte tvár po tom ako sa počas dňa začnete lesknúť. Najskôr odstránte mastnotu papierovou vreckovkou, alebo papierikom a potom prepúdrujte.

Ďakujem za každú jednu odozvu a podporu:) Dúfam, že som vám aspoň trošíčku poradila a pomohla vám pochopiť, že nieste jediné baby, ktoré máte akné či mastiacu sa pokožku. Som na tom rovnako, ale ako hovorím, že všetko prejde hlavne to treba brať s rezervou. Vidíme sa pri ďalšom príspevku. Budem rada, keď mi do komentáru napíšete ako sa vy staráte o pleť, alebo aké prípravky zbožňujete! Papa                                                                                                                                             xoxoxo♥

2 komentáre:

  1. Úžasný článok, len tak ďalej!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem moc moc♥ budem sa snažiť posúvať sa ďalej. Bez vašej podpory by som to nedokázala:)

      Odstrániť

Používa službu Blogger.