Goals for new year 2017 ♥ // Predsavzatia na rok 2017 ♥

Ahoojte všetci! Je 8:38 ráno a ja sedím vo vlaku a trepem sa na lekcie golfu. Hej dobre ste počuli "golfu". Myslím,že by som sa mala tešiť ale tento šport ma ani zďaleka neláka a vstávať počas vianočných prázdnin takto skoro tiež nie je plus. Ale možno, že tu teraz frflem nadarmo a po prvej lekcií sa mi to zapáči a bude zo mňa známa golfistka:D
No každopádne dnes budem mať veľmi lenivý deň tak som sa aspoň rozhodla napísať príspevok na blog. Viem, že príspevky nie sú pravidelne, ale posnažím sa trošku viac aj keď toho času nie je vždy tak veľa ako sa zdá, ale pokúsim sa zo seba dať to najlepšie...
Na nový rok sa veľmi teším. Skrátka cítim, že potrebujem takú bodku za všetkým a toto je veľmi dobrý spôsob. Aj keď niesom zástancom novoročných predsavzatí tento rok som sa rozhodla nejaké si stanoviť. Či už budú malé to nevadí, ale každá pozitívna zmena je pre nás dobrá.
Inak len tak keď tu hovorím o zmenách tak som si nedávno kúpila gramofón, po ktorom túžim už nejaké tie 3 roky a konečne som sa dočkala... Veď treba si robiť radosť aj takýmto spôsobom
Nedávno som sa taktiež dala na učenie španielčiny a musím povedať, že ten jazyk zbožňujem. Hrozne sa mi páči ako zlato to vyslovujú a hrozne sa teším na učenie niečoho nového:)) Už budem musieť vystupovať tak paaa vidíme sa potom.
Čaute som späť už po celom dni a aj po lekcií golfu. Byť uprimná tak to nie je to čo by ma napĺňalo ale zase nemôžem to takto na začiatok kritizovať, keďže som sa učila iba postoj a nič zaujímavé. Veď uvidíme.. Hlavne dúfam, že to nebude nejako narúšať môj voľný čas a pridávanie príspevkou na blog... Chcela by som vás len nejako usmernit. Nový rok začnite s novými cieľmi, ktoré budete chcieť splniť pre seba nie pre druhých, hľadajte vo všetkom len to pozitívne a ukončite vzťahy, ktoré vás vyčerpávajú a obklopte sa takými ľuďmi ako si zaslúžite... Ak ste dobrý človek tak si zaslúžite to to najlepšie pre seba. Nebudte neprajnícky a prajte aj iným ľuďom úspechy za ktoré sa nadreli. Nenechajte si zničiť nikým vaše ilúzie a sny, vždy si choďte za svojím aj keď z posledných síl, doprajte si chvíle oddychu a skrátka žite v prítomnosti. Vykašlite sa na minulosť a žite v tomto okamihu a trochu myslite aj na budúcnosť. 
Buďte dobrým človekom a nebuďte chantivý, všetko dobré sa vám vráti verte mi viem to z vlastnej skúsenosti.Tento príspevok bude o mojich 20 novoročných predsavzatiach.
Keby som mohla tak vás všetkých vyobjímam, ale aspoň vám prajem v živote to najlepšie a najkrajšie, veľa vecí ktorých si prajete (hlavne tých nehmotných) a užívajteee život paaa.


1.Byť viac fit// Be more fit

Hej je mi jasné, že toto nájdete asi v každom bucketliste, ale ja nemôžem byť výnimkou. Neznamená to však, že sa budem snažiť dodržiavať rôzne diéty skrátka len chcem zahrnúť do svojho života opäť trochu viac športu a zdravého jedla... Pretože sama viem, že keď som žila "zdravší život" tak som sa cítila lepšie. Taktiež, by som chcela začať cvičiť jógu pravidelnejšie a naučiť sa aj o tom niečo viac.





2. Viac cestovať // Travel more
Myslím, že cestovanie miluje už každý, ale ja som ten typ človeka, ktorý si nielen vychutnáva destináciu. ale aj samotnu cestu.
Tento rok plánujem v lete navštíviť strýka v Amerike tak dúfam, že to výjde:)) 
Mojim najväčším snom v živote je asi precestovať celú Ameriku a Austráliu.




3. Zlepšiť blog // Make my blog better
Chcela by som sa mu začať venovať ešte viac. A to hlavne pridávaním príspevkou každý týždeň, občasným písaním aj v angličtine a skrátka aj posunutie dizajnu na iný level.


4. Viac čítať // Read more
V detstve boli knihy môj život a stále aj sú len mám pocit, že sa akoby vytratili z mojej dennej rutiny. Knihy sú najlepší spôsob sa niečo nové naučiť, no a momentálne by som sa chcela zamerať na viac zložitejšie, náučné a anglické knihy...



5. Naučiť sa španielsky // Learn Spanish
Ako ste asi počuli nejaké tie základy už mám, ale zďaľeka sa nedá povedať, že španielčinu viem. Našťastie mám sesternicu, ktorá ju vie perfektne takže čakám veľké pokroky. Všetky jazyky sú na niečo dobré a myslím, že s týmto by som sa v živote nestratila.


6. Dostať sa na novú školu a udržiavať si dobré výsledky // Go to new school & be good at school
Dobré známky sú pre mňa celkom dôležité. To neznamená, že keď raz za čas aj dostanem 3 mám infarktové stavy, ale snažím sa si udržiavať dobré výsledky, keď už len kvôli dobrému pocitu.
Nová škola, by bola taktiež veľká zmena, ale či ešte spravím príjmačky tak to uvidíme...


7. Vidieť znovu Justina // See Justin again
Pred pár dňami jeho oficiálna stránka oznámila, že by mal znovu koncertovať vo Viedni a Prahe takže čo?? Môžem zase šetriť peniaze... Ešte to bohužial nie je potvrdené na 100% takže môžem len dúfať... Vidieť ho po druhýkrát, je skrátka sen<33




8. Byť lepším človekom // Be better person
Skrátka byť úprimnejšia, nápomocná a viac tolerantná...

9. Zafarbiť si vlasy // Dye my hair
Chystám sa na to už hrozne dlho a farbu som ešte nedomyslela ale jednoznačne to bude do bleda, možno skúsim melír alebo niečo podobné... Veď uvidíme:)



10. Skúšať nové veci // Try new things
Či už to bude ochutnávka niečoho nového, alebo skok s padákom je mi to jedno. Nebojím sa adrenalínu a rad skúšam niečo nové, nenávidím stereotyp. A o tom by mal byť aj život o nových veciach.




11.Pokročiť v golfe // Be better in golf
Keď už tam teda chodím tak by som z toho teda chcela vyťažiť už čo najviac. Uvidíme, ale čo zo mňa bude lol. Ale myslím, že ma to bude začínať baviť aj...


12.Naučiť sa mať sa rada // Learn loving myself
Ako všetci ľudia tak aj ja by sme proste na sebe zmenili milióny vlastností a chybičiek, ale tento rok by som sa chcela s nimi naučiť žiť. Mať sa rada takú aká som a nemyslieť len na negatívne stránky seba samej. Samozrejme, čo sa bude dať zmeniť by som určite zmenila, ale ak to proste nepôjde tak sa tým nechcem trápiť. Všetci sme skrátka unikátny.



13. Viac hrať na klavíri // Play more on piano

Aj keď teraz hrávam, tak nemôžem ovedať, že je to niečo pravidelné. Chcela, by som to zaradiť do môjho programu častejšie a stále sa zlepšovať a učiť sa niečo nové.


14. Mať letnú brigádu // Get summer job

Toto leto som sa konečne dočkala, že môžem robiť a myslím si, že je to super. Veľmi rada si kupujem niečo sama a nikdy som si na nič nepýtala peniaze od rodičov. Väčšinu vecí si aj tak kupujem buď sama, alebo ich dostanem na nejaký sviatok, čiže takto by som si mohla aj viac dovoliť.


15. Robiť, čo ma baví // Do what I love

To je asi to najlepšie, čo vás môže v živote postretnúť. Myslím, že momentálne som našla to, čo ma skutočne baví ale jednoznačne uvidíme ako budem pokrokovať. Viac, by som chcela aj fotiť a možno aj na lepšej úrovni, ale to by som to najprv musela vedieť. 

16. Menej navštevovať sociálne siete // Be less on social medias
Toto je asi taký najhlavnejši cieľ v roku 2017. Menej všetkého a celkovo internetu. Jediný spôsob internetového spojenia by mal byť blog. Nehovorím, že si zmažem sociálne siete, ale nechcem na nich tráviť hodiny denne a taktiež nedávať každú životnú udalosť na snapchat, či instagram stories:DD


17. Viac spať // Sleep more

Toto vyznie asi divne, ale môj spánok vyzerá asi tak, že chodím momentálne spať o 2:00 ráno a vstávam o 7:00, takže jednoznačne, by som si chcela tento rok dopriať viac spánku, lebo spánok je supeeer:D



18. Kúpiť si, čo budem chcieť // Buy what I want

Vždy som bola akoby lakomá na seba a bolo mi ľúto si čokoľvek kúpiť, ale už posledné dni minulého roku som si trochu spravila radosť a ponakupovala si rôzne veci:D♥, veď to tak dopadne keď my ženy ideme do obchodu po jednu vec.



19. Byť ranný vtáčik // Be a morning person
Prebúdzať sa každé ráno skorej a nie s pocitom, že som zase zaspala a nič nestíham je na nezaplatenie. Jednoznačne je aj váš deň potom oveľa lepší ako keď ráno začínate zhonom.


20.Byť šťastná // Be happy
No a naposledy byť šťastná, ale to chce asi každý. Momentálne mi je super, ale chcem v roku 2017 viac tých pozitívny dní a zážitkov ako tých negatívnych. Taktiež sa chcem obklopiť naozaj dobrými ľudmi, ktorých mám rada a vyskúšať veľa nového. Skrátka chcem zmenu:) Uvidíme, čo mi rok 2017 prinesie, ale ak mám zhodnotiť rok 2016 tak bolo tam veľa pádov aj vzostupov asi ako vždy a bol to rok plný nových vecí, ale bol to skvelý rok ak to tak teraz zhrniem. Jednoznačne patrí jedno veľké ďakujem každému kto mi ho robil krajším.

 


Hihi pravé si púšťam na gramofóne Madonnu a je mi faakt super:D 
Ďaľší príspevok vôbec netuším kedy bude, ale môžte ho očakávať v najbližšej dobe. Budúci týždeň aj odchádzam na lyžovačku a sobotu mám celý deň golf takže až počas školy asik:) Chcem vám popriať v novom roku ešte raz veľa zážitkou, radosti, šťastia, usilovnosti a hlavne aj zdravíčka:) Máám vás nesmierne rada a ďakujem za krásnu a užasnú podporu♥. Nikdy by som si nedokázala predstaviť, že mi blogovanie vydrží tak dlho a že mi to tak prirastie k srdu, ale to všetko hlavne vďaka vám. ĎAKUJEM♥ Vidíme sa:))


4 komentáre:

  1. v prvých 4 smesa zhodli a samozrejme aj v ďalších bodoch, tak budem držať palce sebe aj tebe, aby sa nám to podarilo a prajem ti krásny nový rok! xx

    Simona | LIVEINFOXWORLD.BLOGSPOT.COM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej ďakujem za krásny komentár a držím aj ja palce tebe:) Krásny nový rok♥

      Odstrániť
  2. Veľa šťastia, nech sa ti predsavzatia podaria splniť!:) Ja si ich moc nedávam, lebo viem, že aj tak by som ich všetky neuskutočnila:D Skôr si dávam také ciele a každý mesiac nejaké pod ciele, ktorými si splním tie hlavné:) Všetko dobré do nového roku želám!

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne aj tebe prajem všetko dobré do nového roka a na giveaway sa jenoznačne pozriem! :))

      Odstrániť

Používa službu Blogger.