How to make perfect Christmas! // Ako vyčariť perfektné Vianoce!

Ahojte moji čitatelia!♥

Vítam Vás opäť pri novom príspevku, ktorý sa bude uberať tak trošku, alebo skôr dosť vianočne. V prvom rade sa musím ospravedlniť, keďže tento príspevok som plánovala už skorej ale snáď ma chápete. Blog nie je moje živobytie či práca, ale hobby preto musím brať školu ako prvodradú (čo by som však dala za to aby toto bolo mojou prácou...)
Tento krát sa vám vlastne prvý raz ozývam z nového miesta, keďže som sa už presťahovala. Pomaly, pomaličky si zvykám na to celé nové prostredie, no a už ma stihla chytiť aj chrípka...
Čo k tomu viac dodať, len asi to že som rada za všetky tie zmeny a som naozaj a úprimne šťastná. Veci sa momentálne uberajú veľmi pozitívnym smerom:) Neviem, či to je ľudmi, ktorý sú v mojom okolí, zážitkami alebo tým, že sa blížia Vianoce... Ja osobne som totálny blázon do Vianoc:D♥ moji kamaráti vedia, že vianočné darčky už mám nakúpené dávno v októbri a taktiež už mesiac dopredu vyzdobujem a vytešujem sa, ale pozrite treba sa z niečoho tešiť a Vianoce sú len raz do roka tak prečo nie, prečo si to neužiť... Počúvam vianočný playlist na Spotify a pozerala som si staré vianočné fotky z detstva a úplne to vo mne vyvolalo ešte väčšiu vianočnú nostalgiu a atmosféru)) Dúfam, že sa máte skvele a ak nie tak pamätajte, že každý jeden z nás prechádza tažkými obdobia, nikoho život nie je dokonalý, ale treba aspoň cez tie vianoce nechať všetko tak... Pamätám si ako minulý rok proste nejakým spôsobom vo mne pominula tá vianočná atmosféra a nevedela som sa z tých Vianoc akoby tešiť, no teraz to tak našťastie necítim. V tomto príspevku by som vám chcela priniesť takú zmes všeličoho. Či už typy čo robiť, keď sa nudíte alebo jednoduché recepty a rôzne essentials... Tak môžme začať nie?



1. Čo navariť?
V prvom rade mi je jasné, že doma nemáte asi nehorázne množstvo všelijakých amerických vecí na varenie, ktoré bežne vidíte na youtube či tumblr... Preto som sa snažila vám priniesť niečo ľahké a dobré.

a) Sušienky so zmrzlinou
Tento nápad som už videla dávnejšie a veľmi sa mi to páčilo. Stačí si kúpiť nejaké väčšie čokoládové sušienky a dať medzi dve do vnútra zmrzlinu. Myslím, že by to mohlo chutiť skvele a určite to tento rok chcem vyskúšať.



b) Chocolate bark
Opäť jednoduché! Stačí si roztopiť čokoládu vyliať ju na plech vložiť do nej veci podľa chuti (M&Ms, praclíky, gumené cukríky, orechy, candy canes...) nakoniecc zmes vložíme do chladničky na asi 1 až 2 hodiny a máme:)





c) Stavte na klasiku
Typickými sušienkami, perníčkami a muffinmi nič nepokazíte. Tu je akurát pár typov ako ich vyzdobiť. Recept určite nájdete na rôznych stránkach, alebo máte doma zaužívaný ten svoj.






2. Čo piť?

a) Vianočný nápoj
V menšom hrnci si uvarte vodu, keď začne vrieť pridajte čaj, škoricu, klinček, jablko, pomaranč a nechajte vyluhovať. Toto je pre mňa asi jedna z vecí, ktorú na vianociach najviac zbožňujem:)





b) Horúca čokoláda z nuttely
Ako ste asi videli v názve, skrátka si v horúcom mlieku roztopíte nutellu, pridáte marshmallows, šľahačku a škoricu na vrch a je to!






3. Čo robiť?
Chcete vedieť,čo robiť, keď sa nudíte, či ako si užiť vianočnú atmosféru plnými dúškami? Tak čítajte ďalej:))

a) Choďte na vianočné trhy
Či už budú väčšie alebo menšie, určite tam bude kopa skvelích ľudí, zábava a dobré jedlo:3:DD
Pre mňa sú vianočné trhy každoročná tradícia a práve dnes som ich navštívila.



b) Choďte sa večer prejsť, pozrieť sa na vysvietené mesto
Myslím, že to má skvelé, čaro a každý rok to robievam, takže môžte aj vy.
Jednoduch tma, svetlo pouličných lám a svetielok a vysvietene výklady obchodou...





c) Upečte alebo uvarte si niečo


d) Zavolajte domov kamarátov a spravte si malú vianočnú prespávačku (maratón vianočných filmov, pečenie, spa day...)
Kamaráti sa určite potešia. S babami si môžte pustiť vianočnú hudbu, niečo si upiecť, či spraviť si vianočné nechty a pozreť si vianočné filmy. Je veľa možností:)




e)Pozrite si vianočné filmy, videá a prečítajte si vianočné príspevky
Zabijete síce svoj drahocenný čas, ale myslím že vás to vianočne určite naladí.
Medzi moje najobľúbenejšie filmy jednoznačné patrí: Polárny Expres, Sám doma a Mrázik...



f)Zababúšte sa do postele, zapálte si sviečky, prečítajte si vianočné príbehy
Nič skrátka nie je lepšie ako odpočinok! :))





g)Zbehnite so kaviarne s kamarátmi na horúcu čokoládu
Aaa toto zbožnujem. Hlavne kaviarne kde sa môžete pozerať z okna na ľudí a svet.

h) Vyzdobte si izbu ( ak by ste cheli príspevok k tomu napíšte mi do komentáru)
Dá sa to aj jednoducho a lacne, tak prečo to neskúsiť.



ch) Choďte sa do obchodou kochať ozdobami, či inými vianočnýcmi vecičkami aj keď si nič nekúpite
Toto ja robím veľmi často skrátka plačem nad vecami, ktoré by som mohla mať lenže nemám peniaze:D Každopádne si môžte našetriť a kúpiť si či už vianočný sveter, dekorácie, jedlo a podobné veci.




i) zavolajte niekomu s kým ste sa dlho nevideli
Načo sú predsa vianoce, na to aby sa ľudia spájali.

j) pustite si vianočnú hudbu a tancujte a spievajte
Samozrejme keď nikto nebude doma:DD
Toto môžte robiť každopádne celoročne, ale vianočná hudba je proste vianočná hudba... Chápeme sa snáď nie? :D
Každopádne odporúčam celý album Under the Mistletoe od Justina Biebera:)





k) pozerajt si fotky ""perfektných"" Vianoc na we heart it, tumblr (perfektných nemyslím vôbec perfektných ale snáď ma pochopíte... Perfektných na obrázku:D )



l)kúpte alebo vyrobte darčeky
Koho nepotešia darčeky, mňa osobne hrozne baví dávať darčeky a potom sledovať reakciu a nadšenie ľudí je to skrátka krásne:)




m) Skúste korčulovanie na ľade
Jedna z mojích najobľúbenejších zimných aktivít, aspoň niečo zhodím keď už dopredu viem ako sa počas vianoc budem prejedať.



n) skúste pofotiť nejaké super fotky a hodiť ich na instagram (môžte mi napísať váš instagram do komentáru:))
Fotenie je skvelé, skrátka zachytáva pocity, emócie a chvíle. Pre mňa je najčarovnejšie fotiť s mojim polaroidom♥




o)prezrite si staré fotky a zaspomínajte

p) odpočinte si už nech to je hocijakou formou (kúpel, lenošenie...)
Pretože o tom by mali byť vianoce o odpočinku od všetkého a robením toho čo vás napĺňa.




r) postavte si perníkovy domček
Vždy som to chcela vyskúšať a tento rok aj vyskúšam! Teda musím, dám si pre seba samú challange:D Je veľa obchodov kde takúto krabičku s perníkovým domčekom nájdete. (ja som ich napríklad videla v IKEI, či obchode TIGER)




s) vymaľujte vianočné obrázky
Neodsudzujte ma za to:D Vždy sa rada vraciam do útlich detských časov. Keďže vždy som to ako malé dieťa milovala robiť a taktiež kresliť si vianočné krajinky povedala som si, že prečo to nespraviť aj teraz... Na veku predsa nezáleží, ako som povedala robte to, čo vás baví a chcete to robiť.



t) strávte, čo najviac času s rodinou
Pre mňa je konkrétne toto vzácne. Keďže s otcom som veľmi málo, tak chvíle s celou rodinou sú skrátka výnimočne.




u) dajte si záväzky na nový rok
Áno niesom zástanca toho, že by sme si mali dávať predsavzatia len na nový rok, ale tak je to skvelá príležitosť. Začiatok roka, začiatok všetkého nového:)

u) no a napokon by som vám napísala, že choďte postaviť snehuliaka, ale neviem či sa snehu dočkáme. Každopádne tí ktorí máte tú príležitosť si sneh užívajte, lebo nie všade to je samozrejmosť:)




4. Essentials?

Deka - mám ich doma milión, ale aj tak ich nikdy nie je dosť. Je to skrátka svelý spoločník na chladné večere...

Šál, ponožky - Neviem, čo k tomu dodať každopádne ak ma dobré poznáte viete, že ponožky so zaujímavými vzormi sú niečo, čo fakt milujem a nie som typ človeka ktorý by sa naštval keby boli mojím vianočným darčekom.




Sviečky - každý milujeme skvelú vôňu a hlavne v zime keď vaša izba rozvoniava úplne celučičká.



Čaj - Môj must have drink počas zimy, no a v lete zase ľadový čaj...


Veľké a vianočné svetre - Nie ešte žiadny nemám a snažím sa kúpiť si ho už asi 3 roky a vždy výjdem z obchodu bez neho (moje problémy:DD) ale take mäkkučké svetríky sú na nezaplatenie...



Balzám na pery- tomuto som nikdy nepripisovala nejakú dôležitosť, ale tento rok sú moje pery kriticky suché takže EOS je môj záchranca (aj keď potrebovala, by som niečo účinnejšie:D)



Polaroid - skrátka láska na celý život



Dúfam, že vás tento príspevok dostal aspoň trošku do vianočnej nálady, lebo mňa jeho príprava jednoznačne áno! Prajem vám tie najkrajšie Vianoce, užite si ich, strávte čas s tými ktorých máte radi... A hlavne zahoďte všetky problémy za hlavu:) Ešte raz krásne Vianoce a vidíme sa ešte určite pred vianocami pri nejakom príspevku!! Ďakujem vám za všetko♥ Ľúbim Váás!

2 komentáre:

Používa službu Blogger.