Troye Sivan helped me?♥

19:35
Ahojtee všetci:)   //  Hii everyone:)

Som veľmi rada, že ste si klikli na tento príspevok a vítam vás pri ňom. Ako som spomínala v minulom článku, príspevky budú tvorené trošku iným smerom. Pred pár dňami som objavila Troya Sivana. Samozrejme, že som ho poznala aj predtým a taktiež som si občas pustila aj jeho pesničky, ale včera som sa dostala trošku hlbšie. Prostredníctvom internetu som si vypočula jeho príbeh. Dá sa povedať, že som ho vypočula a lepšie spoznala, no a následne som sa zamilovala do jeho personality, hudby, či textov. Troye pred 3 rokmi na youtube verejne priznal, že je gay. Ja osobne som nikdy ľudí podľa tohto neodsudzovala, keďže v tom nevidím žiaden rapídny rozdiel a problém (nie niesom lezbička, ale ľudí s inou orientáciou nedsudzujem). To, že ľudstvo je prirodzené naučené na páry typu žena a muž, neznamená že to niekto nemôže cítiť inak. Síce ho nepoznám osobne, ale myslím si že človeka dokážete spoznať i formou textou a správania a z toho môžem úprimne povedať, že je to jeden úžasný a milý človek. Tento príspevok však nemá byť o ňom, ale o tom ako mi takpovediac otvoril oči. Je jedným z tých ľudí, ktorý propagujú to nebáť sa byť sám sebou.  Ja osobne by som pred pár rokmi nedala na seba napríklad roztrhané rifle, či by som si neprefarbila končeky vlasov na modro ako teraz. Ale ak mám byť úprimná nie je to len o móde, ale celkovo o vás. Byť sám sebou a skúšať nové veci je to najlepšie, čo môžte urobiť. Nebojte sa toho! Okolie vás bude mať rado takých akí ste a ak nie tak viete že to neboli praví priatelia. Týmto nechcem povedať, že máte zmeniť svoju orientáciu, či sa dať celý potetovať, ja len chcem aby ste boli tým kým chcete byť.

I am so happy that you clicked on this post and it´s great to see you again. As I mentioned before in last post, I´ll try to take this into higher level. Before couple days I found Troye Sivan on youtube. Of course that I knew him before, but I get little bit deeper this time. I listened to his story by internet, and I got to know him better. After that I literally fall in love with his personality, music and lyrics.
3 years ago Troye came out with the message that he is gay. I have never judged people like gays, bisexuals or lesbians, because I can´t see differences or problem in it.(No I´m not a lesbian, but I support people like them). Only cuz humanity is accustomed for couples like men with woman, that doesn´t mean that in needs to be like that. I don´t know him personally, but I know him through his lyrics and I feel like that is sometimes more. And now I can tell that he is one great and respecful guy, but this post won´t be about him. But about how he helped me to open my eyes. He is one of that person who is telling to be yourself. I´ll personaly never dye my hair or wear distressed jeans before as I do now. But to be honest it´s not only about fashion, it´s about you! Be yourself and try new things. Don´t be scared. True friends will love you the way you are. I´m not trying to tell you to get hundred tattoos or to be a gay/lesbian, but just be yourself and do what makes you happy.

The cutest thing on this planet♥♥







Čo je divné na tom, že máte radi iný štýl hudby ako je moderný a čo keď nieste instagramovou hviezdou, ale radšej si doma čítate, alebo to že máte len jedného skutočného priateľa. Čo je na tom, že nemáte v šatníku najnovšie módne kúsky, či to že máte iné záujmy ako druhý. Nikto nie je rovnaký a všetci sme výnimoční niečim iným. Niečim naozaj osobitným. Nenechajte sa ovplyvniť internetom a proste choďte si za tým čo máte radi. Vždy je tu niekto kto vás bude milovať takých aký ste, nikdy nieste na to sami. Ak sa vám mám priznať, tak ľudia čo ma poznajú pomocou instagramu si myslia, že som dokonalá, že namám ani jednu chybičku a že môj život je úžasný. No oni nevedia, čo je za tým všetkým. Áno mám skvelý život za, ktorý som vďačná, úžasnú rodinu, ktorá ma podporuje vo všetkom a taktiež úžasných kamarátov na ktorých sa môžem spolahnúť. Ale to, že som naozaj introvert a ťažko sa spoznám s novými ľuďmi nevie nikto. Taktiež nemám tisíce kamarátov a najnovší iphone či kopu značkového oblečenia, ale som šťastná. Robím to, čo chcem a nehanbím sa napríklad ani za to, že som proste divná a že som často rada len sama so sebou pri dobrej knihe. Nevadí mi hovoriť ani napríklad o tom, že sa rozplačem pri každej horšej chvíľke a naopak sa zase smejem na každej hlúposti. Nehanbím sa ani za to že sa neflákam každý deň po vonku ale radšej si skladám piesne a noty na klavír. Skrátka byť sám sebou je to najlepšie, nemusíte sa na nič hrať a nájdete ľudí, ktorý vás majú úprimne radi.

What´s weird on that, that you like other geners of music as others, what´s weird on that, when you´re not an Instagram famous, but you likly prefer reading a book at home? Why it should be weird that you don´t have thousands of fake friends, but only one, but true? Even twins are not same. We are all different and special. Even if you´re struggeling, don´t forget that you´re not the only one and it´ll get better. Now I´ll be honest with you. People who know me from instagram, think that I´m perfect and my life is perfect, but they don´t know me well. Yes I have great life, great parents, who are always here for me, and great friends. But I also go through bad releationships and stuffs like this, and I´m intorvert too. It´s so hard for me to meet new people. I also don´t have hundreds of friends or new iphone, but I´m so happy. I´m doing what I love and I don´t have problem to tell you that I´m so weird and what I really like is to be at home with great book. I also cry after literally every single sad song or film, but after then I laught at every single bullshit. I´m not ashamed about that I´m not every single day out with my friends, but instead of that I like to wrote my own songs and play them on piano. I´m just weird, but I like it...





Včera nám doma nešla wifi celý deň a zistila som ako strašne mi to chýba k život. Keď si to tak vezmeme momentálne sú ľudia závislí na sociálnych sieťach a tak som si povedala, že idem robiť to čo som robievala keď som nemala internet či sociálne sieťe a  musím povedať, že mi bolo super. Týmto som len chcela povedať, že internet a média sú asi najväčšou oblasťou ktorá nás ovplyvňuje. Internet je super, ale mali by sme vedieť čo z neho prijať a čo nie.
Veľmi by som chcela aby sa na tu na blogu vytvorila, či spojila komunita ľudí teda naozaj každého a aby sme sa navzájom tolerovali a pomáhali si. Nechcem teraz z blogu spraviť nejaku poradňu, ale miesto, kde sa môžte uvolniť a aj prostredníctvom komentárov sa pozhovárať o čomkoľvek. Samozrejme plánujem aj rôzne vianočné príspevky a hocičo, čo len budete chcieť ale takýto typ príspevkou (talkwcarla= čiže rozpísavanie sa na rôzne témy), by som chcela určite zaradiť medzi niečo pravidelné. Skrátka by som chela robiť ľudí šťastnými a pomôcť im. keďže aj ja si prechádzam cez tieto bežné problémy a som len človek.
Pamätajte, že ste úžasní a jedineční naozaj všetci a, že vás mám úprimne a nenahraditeľne rada♥
Krásny dník prajem paaa

Yesterday wasn´t working wifi at my home and then I relized how freakin we need internet to our life, and that we´re too much addicted to social sites. I´m trying to not be that much. Social sites and medias are the bigest groups which can influence us. Internet is great, but we need to know what to accept from it and what not.
I really really want to creat a big comunity on this blog. I want to have here a big group of people all over the world and I want everyobody to respect everyone. I don´t want to do a coundeling from this blog, but place where you can talk about life by comments. I´m also planing christmas post and other stuffs, but these type of post I´ll include too (talkwcarla= so talkin about everything)
Only thing I want to do is to make people happy and smile & also entertain them, cause I´m only humen too. I´ll need your help guys:)
Don´t forget that you are all perfect and special & also that I love you soo freakin much♥
Sending lots of love baiii




Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.