30 THINGS THAT MAKES ME HAPPY♥ // 30 VECÍ, KTORÉ MA ROBIA ŠŤASTNOU♥

20:54
Ahojtee vítam vás po dlhom čase opäť pri novom príspevku. Je mi ľúto, že som sa s vami nemohla spojiť skorej,ale chápete to škola a iné povinnosti, no a nechcem aby príspevky boli písané narýchlo, ale aby boli radšej kvalitnejšie a menej často. Nad témou príspevku som rozmýšľala naozaj dlho, nevedela som čo napísať a potom ma napadlo, keď som mala horšiu náladu, že pomyslím na veci, ktoré mám rada a robia ma šťastnou. No a príspevok je tu... Dúfam, že vám pomôžem aby ste našli aj vy to čo vás baví a čím alebo skôr kým chcete byť:))) Užite si príspevok♥


                                                      1.Blog a písanie// Blog and writing
Išla som do toho s tým, že som vedela, že ma to bude baviť, ale to že ma to aj napĺňa som zistila až neskôr. Už teraz mi tento blog dal veľa a tým nemyslím nejaký finačný obnos (nie nezarábam týmto), ale určite niečo viac. Taktiež písanie, je niečo čo ma robí voľnejšou a vyprázdňujem si tým myseľ.

                                                                      2.Jedlo// Food
Povedzme si úprimne, že všetci máme radi jedlo a ak nie tak ste divný. Často je to jedna z príčin, ktorá mi dokáže zlepšiť náladu. Úprimne som typ človek, ktorý dokáže zjesť hocičo no a potom to tak aj vyzerá:D




                                                                      3.Hudba// Music
Človek, ktorý nemá rád hudbu nieje ani človek. Je jedno aký štýl hudby počúvate ale hudba je obrazom nás. Vyjadruje naše pocity a celý náš život v trochu krajšej a lepšej, no ale často aj horšej forme. Pre mňa je hudba a celkovo hudobné umenie niečo silné a nenahraditeľné. Už odmalička som k hudbe bola vedená, tým sa teraz nejdem považovať za nejakého obrovského hudobníka, ale áno hudbu milujem a spievanie a hranie na piane taktiež. No a úplne najlepšie je keď sa nájdete v texte nejakej pesničky aww.



                                                                 4.Kamaráti// Friends
Zbožnujem tráviť chvíle s ľudmi, ktorých mám rada. Vždy sa vtedy odreagujem od všetkého a prežiť niečo s priateľmi je oveľa lepšie ako sám. Myslím, že si bez nich nedokážem predstaviť život.




                                                             5.Západy slnka// Sunsets
Ach, áno spomínala som to už veľa krát a ach áno som romantik:D, ale nie no západy slnka sú nádhera a ešte po pár úpravach a filtroch je to proste niečo úžasne...



                                                              6.Cestovanie// Travelling
Takto si predstavujem svoju budúcnosť. Lietadlá, nové destinácie a spoznávanie nových miest. Nieje nič po čom, by som túžila viac:)





                                                                    7.Idolovia// Idols
Možno si pomyslíte, že som blázon, no často ma poháňajú vpred. Verím, že čo dokázali oni môžem aj ja a že sa skrátka netreba vzdávať a posúvať sa vpred. Či už ich výroky alebo hudba tie ma robia šťastnejším človekom a o tom by to asi malo byť.

                                                                    8.Knihy// Books
Dobrá kniha je skrátka na nezaplatenie. Nebudem sa o tom vykecávať, ale niekedy vás to dokáže až tak pohltiť, že nevnímate okolitý svet.


                                                                        9."Cuddleing"
Milujem proste povalovanie v posteli počas studených rán v teplej deke. To sú tie momenty na nezaplatenie.

                                                                   10.Beh// Running
Nikdy som si nemyslela, že by som mohla byť nejako športovo nadaná a ani niesom, ale beh je jedna z tých vecí, ktoré mi robia naozaj dobre. Formujete si postavu, vyčistíte si myseľ a ešte vraj beh prospieva aj na koncentráciu a myslenie, čo je len plus.

                                                         11. Fotenie// Taking pictures
Teraz budem vyzerať ako nejaký veľký umelec, keď som tu spomínala hudbu a teraz aj fotenie, ale myslím že je to ďalšia oblasť v ktorej sa dajú pocity a nápady vyzobraziť krásnou formou. Fotím naozaj čokoľvek, no a potom z toho vznikajú často zaujímavé kúsky.


                                                       12.Čítanie citátov// Reading quotes
Keď si zapnem we heart it či tumblr často tam nachádzam mnoho depresívnych a bezvýznamných citátov. Pre mňa majú viac zmysel tie, ktoré vám pomáhajú pochopiť, že nie len vy máte problémy a že sa netreba vzdávať alebo aj to že by sme život nemali brať príliž vážne.

                                13.Písanie myšlienok a cieľov// Writing down ideas and aims
Písanie, písanie a písanie áno milujem ho. Vždy si potrebujem všetko písať, či už je to zoznam vecí na dovolenku alebo nejaký dlhší výlev srdca všetko u mňa skonči na papieri alebo v poznámkach telefónu.

                                                          14.Dobrý film// Good film
Vždy dokáže zlepšiť náladu a to hlavne v prípade komédii a kvalitných filmov.

                                                        16. Horské dráhy// Rollercoasters
Nie len horské dráhy, ale aj celkovo lunaparky sú niečo čo navštevujem často a s veľkou obľubou. Nebojím sa naozaj asi ničoho, čo je niekedy aj zlé, ale čo sa dá somnou robiť.Mojim veľkým snom je navštíviť americký Disleyland, keďže ten parížsky som navštívila a bolo to ako v rozprávke.




                                                        17.Jazda v tuneli// Ride ina tunel
Hej možno som divná, ale jazda autom cez naaaozaj dlhý tunel, je pre mňa pôžitok. Sama neveim prečo, ale zbožnujem to. Možno je to tým, že mám pocit, že som prečo od všetkého.

                                                      18.Jeseň a zima// Autumn and winter
Pre väčšinu ľudí depresívne obdobie pre mňa jedno z najlepších. Zima je proste hrozne čarovná a mám ju omnoho radšj ako letné horúčavy.


                                                           19.Nové veci// New stuffs
Asi ako každé dievča sa poteším z nejakého kúsku či už oblečenia, mejkapu a podobne. Mojim veľkým snom je gramofón, na ktorý sa pokúsim si našetriť.



                                                     20.Nočné prechádzky// Night walk
Vždy sú lepšie ako tie za svetla, môžte pozorovať hviezdy a všetko je oveľa tichšie a pokojnejšie:)

                                                           21.Dlhý kúpel// Long bath
Horúci kúpeľ, bublinky a skvelá hudba sú najlepšia kombinácia, niekedy by som tým dokázala stráviť aj hodiny...

                                                      22.Odpočinkové dni// Chill days



                                                                    23.Glitre// Glitres
Milujem všetko, čo sa ligoce a vytvára to vo mne naozaj skvelé pocity.


                                                        24.Piano a husle// Piano and violin
Spojenie týchto dvoch nástrojom a mám zimomriavky po celom tele. Proste zvuk ako v siedmom nebi.
                                                          25.Šálka kávy// Cup of coffee
Kávu nepijem často, ale keď si ju už doprajem, veľmi sa na to teším. Kávový milovníci určite pochopia:D

                                                                       26.Instagram
Sociálna sieť na, ktorej trávim asi najvaic času. Je mi asi aj najbližšia, keďže na nej postujem fotky, ktoré sú mi blízke a ktoré som zachytila. Rada si len tak prezerám príspevky druhých ľudí, ktorý sa snažia podeliť o to čo zažili.
                                     27.Sledovanie vlogov z ciest// Watching travelling vlogs
Noo a predstavovanie si že som tam:D hej rada si prezerám miesta, ktoré by som v budúcnosti chcela navštíviť aspoň takouto formou. Je to jeden z typov videí, ktoré ma bavia asi najviac.

                                          28.Prechádzky a kaviarne// Walks and coffeeshops
Už som to spomínala síce mnoho krát, ale prechádzky po starom meste sú magické a hlavne v zime. Vôňa pečených gaštanov, škorice či čaju si nenahraditeľné a ešte lepšie je keď zavítam do nejakej peknej kaviarničky.

                                                                 29. Podujatia// Event
Som typ človeka, ktorý potrebuje niečo robiť a nenávidím nudu a stereotyp. Milujem či už rôzne výstavy, koncerty a tak ďalej.. A to mi pripomína, že za necelých 13 dní budem súčasťou koncertu Justina Biebera, no a pri pomyslení na to mám zimomriavky♥

                                                            30. Všetko// Everything
Ale ak by som to mala zhrnúť tak sa teším naozaj zo všetkého. Aj maličkosti sú pre mňa veľkou vecou a viem že by som sa mala tešiť zo všetkého. Ak by som sa trápila všetkým nikam by som to nedotiahla... Myslím, že život je skvelý už len tým, že nám dáva neobmedzené možnosti.

Papaapa, ďakujem veľmi pekne za prejavenú podporu a dôveru od vás všetkých a píšte do komentárov, čo by ste chceli ako ďaľší príspevok... Mám vás rada♥:)

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.