20 things I love about fall // 20 vecí, ktoré milujem na jeseni

16:49
Takže píše sa 22. september 18 hodín a päť minút a moja myseľ sa veľmi zamýšla nad celým svetom, našim ľudským bytím, či podstatou života. Nie, že by som o niečom pochybovala, ale mám pocit že sme až príliš presýtený všetkým. Mám pocit akoby ľudstvo bolo oklamané a často sa zamýšľam, čo vlastne sa naozaj vo svete deje. Všetky tieto vojny, či útoky a podobne. Sú ľudia naozaj takí nevyspelí a nechápu, čo to spôsobuje, alebo je to ďaľšia príčina neľudskosti a sebeckosti. Taktiež rôzne teórie, či už o vesmíre a podobne. Nemyslím si, že niekto má právo to opisovať a vysvetlovať ak to proste nejde a je to niečo neuveriteľné a nekonečné. Neprišla som vám sem hovoriť len o tomto, ale často sa zamýšľam a prichádzam na rôzne teórie. No a najčastejšie počas takýchto neproduktívnych dní kedy väčšinu dňa strávim rozmýšľaním, písaním a pitím čaju:) Taktiež som mala obdobie kedy som sa trápila kvôli hlúpostiam, čo aj naďaľej niekedy pretrváva, ale nemali by sme svoju myseľ ubíjať, lebo viem že to proste nemá koniec a ani význam. Treba sa zamýšlať nad tým čo chceme, čo je naším cieľom. Niečo, čo nás robí šťastnejšími a taktiež možno lepšími ľuďmi.
Nemala som na pláne sa moc rozpisovať, ale takto som to cítila a musela som to dostať von.
A inaak tento príspevok mal byť o niečom úplne inom a to o mojich obľúbených veciach počas jesene. Niečo, čo mi toto jesenné obdobie naozaj spríjemňuje.



                                                             1. Sviečky// Candles
Vôňa je jedna z vecí, ktorá dokáže pohltiť vašú myseľ a zmeniť tak úplne obyčajný deň na niečo oveľa príjemnejšie. Ja osobne najviac obľubujem jablkové či škoricové vône, no a vtedy môj mozog prestane pracovať a užíva si tie jesenné chvíľky.



                                                       2. Horúce nápoje// Hot drinks
Počas tých mrazivých dní vás okrem teplého svetra, či deky zahreje taktiež pohár čaju, či horúcej čokolády. Tieto nápoje pijem len počas jesene a zimy a preto sú pre mňa tak trochu vzácne. Milujem rôzne zaujímavé a výrazné príchute. Na pinterste nájdete taktiež veľa receptov na horúcu čokoládu, ktorú budete milovať.




                                                       3. Daždivé dni// Rainy days
Možno je to tým, že som taký introvert a taktiež trochu emotívny človek, ale mám pocit ako by jeseň vystihovala často mojú osobnosť. Milujem dážď, búrky či chladné počasie. Zbožňujem zvuk padania kvapiek dažďa na okno a veľmi si pri tom vyčistím myseľ, či si oddýchnem.




                                                       4. Chladné večery// Cold days

                                                              5.  Svetre// Sweaters
Poznáte ten pocit, keď ste úplne premrznutý až máte zimomriavky na tele a potom si oblečiete, nejaký hebký a teplý sveter a ten vás zahreje a vy sa cítite ako v siedmom nebi? Ja jednoznačne áno a musím povedať, že to zbožňujem.




                                                          6. Opadávanie listov// Leaves
Asi najtypickejší jav jesene. Je to tak čarovné až to nejde popísať. Nehovorím že na Slovensku môžme vytvoriť takéto fotky, ale určite sa nájdu prekrásne miesta, kde nájdete kontrastné listy a krásnu farebnú krajinku.


                                                      7. "Ničnerobiace dni"// Lazy days
Dobrý film, či kniha alebo hudba a čaj či deky a svetielka to je to čo potrebujete na ten správny "lenivý deň" ešte možno dobré jedlo a sviečky a perfektný večer máte ako stvorený.





                                                          8. Smutná hudba// Sad music
Milujem tie pomalé melódie, ktoré si môžem pohmkávať a užívať si každú jednu notu. Dobrou voľbou je napríklad The XX alebo Ed Sheeran

                                                         9. Leňošenie// Cuddeling in bed
No a tým myslím to, keď sa ráno zobudíte úplne stuhnutý a zakryjete sa paplónom a proste nechcete vyliezť a je vám tak úžasne...


                                                               10. Deky// Blankets
Nehovorte mi že som jediná, čo miluje jemné deky ako páperie.

                                        11. Tekvicové jedlo a nápoje// Pumpkin food+drinks
Príchuť tekvice je moja najobľúbenejšia. Po tom ako som ochutnala tekvicovú polievku či tekvicové laté som nepotrebovala nič iné k životu. Taktiež rôzne škoricové sušienky. Proste jesenné jedlá sú takzvaný raj.






                                                              12. Tekvice// Pumpkins
Už od malička som milovala vyrezávanie tekvíc. Je to ohromná zábava, či máte 10 alebo 15. Môžte vytvoriť rôzne vzory a pohrať sa stým.


                                                  13. Vytváranie dekorácií// Crafting
Jeseň a zima sú jediné obdobia kedy dekorujem svoju izbu. Často na youtube hľadám rôzne tutoriáli a vytváram si doma svoje vlastné dekorácie.


                                                        14. Krb,ohník// Fire, fireplace
Momentálne doma krb nemáme, ale často ho iným závidím. Podľa mňa dokáže vytvoriť nadhernú a hrejivú atmosféru. Ale taktiež si môžte ohník zapáliť aj vonku.



                                                             15. Sladké jedlo// Sweat food
Počas týchto dní si rada doprajem rôzne dobroty. Keďže sa snažím zdravo stravovať, je to pre mňa vzácnosťou. Také škoricové sušienky, horúca čokoláda, či koláče a tak ďalej vždy potešia chuťové bunky.


                                                               16. Západ slnka// Sunset
Západy slnka sledujem a zachytávam rada vždy. Je to pre mňa niečo ako hobby. V mojej galerií telefónu by ste našli stovky fotiek západu. Takže ak ste milovníci západov tak ako ja môžme ísť niekdy spolu:):D

                                                 17. Hranie na klavíri// Playing on piano
Jednou z vecí, ktorú som asi nespomínala je že hrávam na klavíri. Je to proste moja závislosť a nikdy neprestane byť. Niečo tak krásne, čo dokážete vytvoriť hudbou sa nedá hocičím. A uznajte sami, že také krásne melódie sa skôr hodia na jeseň a zimu ako na leto a podobne...

                                                               18. Ponožky// Socks
Možto si hovoríte, že čo po ponožkách veď ich predsa každý rok dostávate pod stromček, ale nájsť ponžky, ktoré budú štýlove a pohodlné nie je až tak jednoduché. Ako sa hovorí, čím hebkejšie, tým lepšie.


                                                           19. Vínový rúž// Wine lipstick
Ak sa mám priznať tak ho nenosím často, ale veľmi som sa do neho v poslednej dobe zamilovala. Nie je samozrejme určený na každodennú príležitosť ale je veľmi krásny a dotvorí celý mejkap.


                                                   20. Jesenné fotenie// Fall photoshoot
Noo, s týmto sa možno nezhodneme všetci, ale mať krásne jesenné fotky na instagrame je proste super. Som tým dosť posadnutá, ale nehambím sa za to. Fotenie je jednou z mojich najväčších záľub. Tým nechcem povedať, že som nejaký profík a že mám najlepšiu zrkadlovku, ale taktiež je to spôsob umenia.Fotky lístia, či fotka tekvicového laté je niečo, čo nájdete na instagrame každého druhého dievčaťa.

 ĎAKUJEM  za prečítanie a užívajte si toto krásne obdobie. Ďaľší príspevok bude už aj v angličtine a možno sa aj trochu viac rozpíšem... Dajte mi do komentárov vedieť, čo by ste cheli aby som napísala a taktiež, čo máte na jeseni radi:) Mám vás rada papa♥

THANK YOU guys for reading and this post was little bit about pictures, but I promise taht in next one I´ll put more text... Comment down bellow what you´ll like to see next and what you like about fall?♥:) Love you byee






Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.