Augustový obľúbenci♥ / August favourites♥

19:44

Ahojtee, takže opäť sa stretávame pri ďaľšom poste a ani si neviete predstaviť ako mi toto písanie a celý blog prirástol k srdcu♥:) Je to miesto kde sa s vami môžem podeliť o čokoľvek a taktiež byť kreatávna a niečo sa naučiť. Je 22. august ale mám skôr pocit akoby bola už jeseň či zima. Vonku je sychravé počasie a najradšej by som celý deň strávila pod perinou pozeraním svojho obľúbeného seriálu a pitím čaju:), no nie vždy sa to dá a predsa niekedy musíme aj pracovať... A mimochodom veľmi sa teším už na zimu, ak by ste nevedeli tak je to moje najobľúbenejšie ročné obdobie, ktoré pre mňa nie je až také pochmúrne ako pre ostatných...
Dnes som si pre vás pripravila článok o mojich augustových obľúbencoch. Úprimne, osobne rada tieto články čítam a preto som sa aj pre neho rozhodla. Dosť vykecávania a poďme na to:D


Heeey, welcome back guys to another post. You maybe not know how much I fall in love with writing and this blog too♥:) This is place where I can refresh my mind, write down everything I want and also be creative and learn new things. It´s August 22nd, but I feel like it´s autumn or winter (I don´t know probably it´s just me.) Outside is windy and rainny and my mood is on point where I only want to watch my favourite serial with cup of tee... And by the way I am soo excited for winter, it´s my favourite season...Today I prepared for you post about my August favourites. To be honest I like to read this type of posts, so that is why I decided to do that. Let´s get starteeed:D


1.Dekoratívna kozmetika / Makeup


a) mejkap / foundation
Tento mejkap od MAC cosmetics mi dal všetko, čo som chcela. Má výborne krytie (aj vôňu:D) a pritom je lahký a pleť nezaťažuje. Vyskúšala som už viacej mejkapov ale tento ma prekvapil najviac. Určite sa do neho oplatí investovať.

This foundation by MAC gives me everything I want. It has full coverage (and it smells great too:D), but  at the same time it has silky texture, so that is plus.  I tried so many foundations, but this one suprised me the most. I know that it´s mabye little bit more expensive, but it´s worth it.

b) primer

Baby skin od maybelline sa mi osvedčil ako dobrý primer. Ak mám byť úprimná tak púder neostane celý deň na tvári, ale zaručí to mejkapu naozaj dlhšiu výdrž.

Baby skin by maybelline is really good primer. To be honest powder won´t stay on my face for all day, but my makeup will lasts longer.

c) ceruzky na pery / lip liner

Konečne niečo, čo som hľadala. Táto ceruzka vydrží aj hodiny a jej nádherná farba je veľmi prirodzená na každú príležitosť. Nosím ju skoro denne.. Ups:D

Finally something I was looking for. This lip liner stays on your lips for hours and her beautiful colour is for literally any opportunity. I wear it almost everyday... Ops:D


2. Oblečenie a topánky /  Clothes and Shoes


Mojím momentálne najobľúbenejším kúskom je táto baby pink mikinka, ktorú som našla po pár rokoch v skriny len tak ležať...
Ďalej tieto boyfriendy z topshopu ktoré držia svoj tvar napriek hocičomu a najradšej ich mám v kombinácii s týmto croptopom.
No a medzi moje najobľúbenejšie a stále nosené tenisky patria Adidasy Superstary.

My most favourite piece in in my closet right now is this baby pink hoodie, which I found after few years in my closet. Next this boyfriend jeans from Topshop which I like in combination with this crop top.
My favourite shoes are Adidas Superstars.





3. Aplikácia / App

Jednoznačne Insagram, Snapchat, VSCO či zaujímavá aplikácia Cocoppa kde si môžte vytvárať vlastné dizajny aplikácii.

Definetly Insta, Snapchat, VSCO or interesting app called Cocoppa, where you can creat your own design of apps.
snapchat
my instagram in case you want to follow me♥

vsco photo editor



4. Pesnička / Song


U mňa vyhráva Let me love you a Cold water (Justin Bieber) a taktiež všetky pesničky od drake-a. No a počas tých sychravejších dní nedám dopustiť na Lanu Del Rey. Hudba u mňa zohráva veľkú rolu často dokáže zmeniť i moju aktuálnu náladu.

My winner would be Let me love you and Cold water (Justin Bieber) and also Drake´s jams:D, but on those rainny days I can´t forgot about Lana Del Rey. Music is so important for me. It can actually change my mood.



5. Film


Môj momentálne najobľúbenejší a naposledy videný film bol Palo Alto. Je to dráma a je to veľmi napínave nakoľko koniec nie je známy a také filmy mám najradšej...

My most recent favourite and seen film is Palo Alto. It´s drama and it is so exciting. I really like this type of films...



6. Kniha / Book


Táto kniha ma naozaj pohltila a myslím, že bude mojou obľúbenou ešte veľmi dlho... Príbeh je o chlapcovi, ktorý má psychické problémy a o dievčati, ktorému zomrela sestra a obaja sa stretnú na vrchu školskej zvonice s cieľom skočiť... No napokon pomôžu jeden druhému a začnú sa stretávať častejšie. Je to nápínavé až do poslednej stránky a je to asi jediná kniha, ktorá ma rozplakala.. Jednoznačne stojí za to♥

I literally fall in love with this book and I feel like I will love it forever... Story is about weird boy who has psychic problems and about popular girl who died sister. They meet on top of the school roof with aim to jump.. But then they helped each other and started to meeting more and more. It´s interesting til the last page even after and it´s the only book that makes me cry... It´s worth it♥




7.Ostatné / Other


a)sviečky/candles

Sviečky sú mojou záľubou a to hlavne počas jesene a zimy ale, rada si ich zapálim kedy koľvek. Tieto od yenkee candles sú moje najobľúbenejšie.

Candles are like my hobby. I can buy them again and again. I love to burn them in fall and winter, but also throught other seasons too. These yankee candles are my faves.


b) polaroid

Moja večná láska, po ktorej som túžila tak dlho a nakoniec ho mám... Snažím sa využiť každý moment na zachytenie niečoho pekného. Je to oveľa lepšie ako niečo zachytiť na telefón

My lovely love, which I was dreaming about for so long and finally I got it... I try to capture every single beautiful moment. It is way better  then to take picture on phone.


8. Miesta / Places


Veľmi rada obľubujem prechádzky po Bratislavskom starom meste. Rada sa len tak túlam a fotím a napokon zamierim do kaviarne na nejaký cheescake:) (hej, hej nemala by som:D)
Obľúbenými miestami sú napríklad Hviezdoslavovo námestie, Luculus cukráreň, Urban House, Slovenkská národná galéria, Zóna by Refresher či uličky starého mesta...

I really love to walk throught the Bratislava´s aisles and take pictures of everything, then me feets take me to some caffeterie or bakery to get som cheescake:)
Favourite places are Hviezdoslavovo square, Luculus, Urban House, Slovak national gallery or Zone by Refresher...


afternoons in urban house & hanging out /w friends

I love sunsets #noeffect



Best vegen ice cream ever♥
Almoste weekly rroutine:D
Favourite place♥

View from top of the building


Slovak national gallery





Naozaj vám ďakujem za prečítanie a dúfam, že vás moje príspevky bavia, lebo ste to vy pre koho sa snažím spraviť to najlepšie a dať si na tom záležať. Dole mi určite môžte napísať aký príspevok by ste chceli nabudúce:) A môžte čakať naozaj skvelľ príspevky na jeseň a zimu strašne sa na to teším♥Prajem vám krásny dník a všetko dobré papa♥

I am so greatful to you for reading my posts and I hope you like them cuz I am trying so hard on them to make em the best for you. Comment down bellow what post you would like to see next:) And get excited for fall and wintery posts, they will be dope♥ I hope you have a great day and sending lots of love, byyye♥


Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.