Vacation in Rovinj

15:57

Taak čaute všetci! :)

 Je príjemný letný deň a vonku tak 40 stupňov, no a mne proste prebehlo hlavou že načo sa trepať von (ísť si zabehať, ísť von s kamošmi) keď môžem skúsiť blogovanie:D a tak som sa na to dala. Prišlo to naozaj veľmi spontánne keď sme sa s otcom bavili o youtuberoch a bloggeroch a on prišiel s nápadom nech to skúsim, že ma bude podporovať  a tak som tu. Uvidíme ako to pôjde, ale vezmime si že keby toto čítal čo i len 1 človek aj tak to stojí zato tak prečo to neskúsiť...
 Ale nedošla som sa sem moc vykecávať a ako  prvý príspevok som si pripravila niečo trochu iné.
 Bude to o mojej navšteve Chorvátska. Keď som sa prvý krát dozvedela že tam pôjdeme tak ma to moc nenatchlo. Chorvátsko poznám a viac som obľubovala letecké dovlenky, ale povedala som si že si to užijem a že by som mala byť vďačná za všetko.
No ako sme pomaly prichádzali moje predstavy sa zmenili. To miesto bolo fascinujúce a veľmi som si ho obľubila a dúfam že ho opäť navštívim.  A teraz by som vám chcela toto nádherné miesto predstaviť...:)


 Do chorvátska sme odchádzali v sobotu ráno autom o 2:00 ráno, aby sme za vyhli zápcham. Prechádzali sme jedným z mojích najobľúbenejších miest Viedňou, neskôr Slovinskom a napokon sme po dlhých a nekonečných 8 hodínách jazdy prišli do malého a historického mestečka Rovinj.

                                                     špinavé okno si nevšímajte:D
Už na prvý pohľad som vedela, že to mesto milujem. Proste si získalo moje srdce. Stovky starých budov, čisté more a mnoho mladých ľudí dotvárali tu správnu atmosféru.
Po chvíli sme sa ubytovali v hoteli. Bol hneď pri pláži a mesto bolo hneď zarohom čiže ste nemali ďaleko nikde.
Naše prvé kroky nás zaviedli k bázenom kde som si užívala väčšinu dní. Neviem či som naozaj jediná, ale aj keď mám more aj meter od seba vždy radšj zamierim k bázenu (weird people probs:D)
Dúfam že som vás už nezačala nudiť a fakt vás obduvijem že ste došli aspoň sem a za to si chodte dať kúsok čokalády a príďte naspäť čítač:DD Inak úplne btw mám pocit že blogovanie sa takmer vytratilo a všetci natáčajú na Youtube čiže nepočítam s tým že si to veľa ľudí prečíta. Ale späť k téme:)

Ešte v ten deň sme sa o pár hodín vydali na pláž. Bola nádherná no jediná vec ktorá mi prekáža na Chorvátsku sú kamenisté pláže.(Naozaj to neznášam:D) ale veď treba sa prispôsobiť. No a nakoľko pláž patrila hotelu nebol vôbec preplnená čo bolo plus.

Tieto fotky prosím berte s rezervou naozaj neviem o čo som sa snažila:D

Po únavnom dni sme ešte večer návštívili historické mesto.
To si získalo moje srdce najviac. Hrozne milujem urbanistický štýl a to mesto splňalo.
Starodávne okenice, západ slnka a prístav s loďkami to bolo to čo ste tu mohli nájsť. V jednom slove proste ZÁZRAK.





Na druhý deň sme sa vydali na cyklotúru za vodopádmi. Išli sme asi hodinu no nič sme nenašli:(:D ale aspoň mám fotky z pobrežia:D
No a večer sme opäť navštívili nočné mesto...
Pondelok ráno sme už odchádzali no a počas cesty sme sa zastavili prezrieť si tento kanál:)
To bolo len máličko z toho čo som zažila a dúfam že som sa s vami aspoň trochu podelila o zážitky. Ani si neviete predstaviť aká som vďačná ,že ste si to prečítali a vpodstate ma vypočuli:)
Písanie je jedna z vecí, ktoré mám fakt rada. 
Píšem stále, niektorý ľudia mi za to už nadávaju ale ja nedokážem prestať. Stále a stále proste je to taký únik z reality:)


Dúfam že sa vám to teda páčilo a napíšte mi čo, by ste chceli vidieť ako daľšié príspevok:)

Prajem pekný deň a vopred sa ospravedlňujem za pravopisné chyby:DD

                                                                                                      Čaute Kaja:)♥

4 komentáre:

Používa službu Blogger.