My Summer essentials♥

17:19

Ahojteee! Hiii! 

Práve jem misku ovsených vločiek a opäť píšem na blog. Neviem či som naozaj jediná, ale zohnať čo i len jedného kamaráta, aby s vami išiel cez prázdniny von je priam nemožné a tak som sa rozhodla spojiť aspoň s vami.

Right now I am eating a bowl of oatmeals and writing on blog. I really don´t know if I am the only one, but get even a one friend  to hang out with during holiday is literally impossible, so that is why I´m combine with u.

Dneska som si pre vás pripravila článok o mojich Summer Essentials♥
Sama rada tieto články čítam a preto som sa pre neho aj rozhodla:)
Často keď si prezerám nejaký blog či video vždy tam nájdem prevažne to isté a preto, by som sa pokúsila robiť niečo iné a možno viac originálnejšie, no určite sa v článku objavia tie úplne basic veci:D

Today I prepared to you a post about my Summer Essentials♥
I really like these posts so that´s why I decided to do it:)
And often when I´m watching a video or blog I find out that so many  things are literally the same , so I will try to do something more original, but of course there will be some basic things in this post:D

                 

                                                               My essentials!!


1. Knihy/Books

K mojim najväčším obľúbencom patria knihy od Johna Greena a tiež "Evitovky".
Knihy sú pre mňa takou samozrejmosťou. Predstavujú únik z reality a taktiež tým zabijete veľa času čiže sa nenudíte. A taktiež si rada píšm do rôznych diarov a podobne.

My moste favorite author is John Green and I like books from Evita press too. Books are really important to me. U can escap from reality with them and they´re also a big time killer so U´ll  never get bored. I also like to write in diaries.


2. Make-up

Každý chce predsa v lete vyzerať úžasne, no niekedy nám to vysoké teploty nedovolia a začneme sa doslova "topiť" a preto v lete najradšej používam týchto pomocníkov.

Everyone wants to look flawless in summer, but sometimes is harder then we can imagine. We literally start "melting":D and that is why I love to use this budies.
Milujem MAC je to naozaj jedna z najkvalitnejších značiek



3.Kozmetika/ Cosmetics

Leto je takým najkritickejším obdobím pre našu pokožku a celkovo telo  a pre to sa treba o ne starať.
Summer is the most critical part of the year for our skin and body so we have to care about it.
LUSH je siedme nebo♥:D




4.Jedlo+pitie/ Drinks+food

Nehovorte mi že leto nie je obdobie kedy sa najviac prejedáte a diéta vám vydrží pár dni. No aj tak, by sme sa mali trochu snažiť... Toto najčastejšie rada jedávam počas leta:)

In summer we love to eat a lot of junk foods and stuffs like that, but we have to try eat little bit healthier... This is what I like to eat and drink during summer:)
 Keď som si prvý krát spravila ACAI BOWL som sa zamilovala♥ zdravé a výborné (not mine photo):D
             

                            Odkedy u nás otvorili Starbucks dokázala, by som tam byť stále:D

5. Vlasy/Hair

V lete pociťujú veľkú zaťaž a preto sa snažím si ich mocť nefúkať fénom, ale nechať ich vyschnúť prirodzene.. Často si ich žehlím čo nie je veľké plus:(

In Summer our hair are so damaged so that´s why I don´t blow dry them, but I straight them so that is now plus.


6.Foťák+slúchadlá/ Camera+headphones

Foťák dokáže zachytiť veľa spmienok, preto ho rada beriem so sebou všade a slúchadla o tom ani nemusím hovoriť.

A camera can capture a lot of memories so I bring it with me lit everywhere and headphones are just must have.


8. Oblečenie/Clothes

Vždy som bola ten typ dievčaťa čo radšej nosilo kraťase a tričko, ale toto leto som sa zamilovala do riflových (urban outfitters) sukní a taktiež rôznych šiat ale na svoje ripped a high waisted kraťase/rifle nedám dospustiť. Najradšej ich ladím s crop topom či tank topom:)
Jediné topánky, ktoré nosím sú obyčajné biele Superstary, proste nedám na ne dopustiť:D

I was that type of girl who always wore only shorts, but this summer I fell in love with denim (urban outfitters type) skirts and dresses.
But I also wear my ripped and high waisted shorts/jeans that I like to dressed up with crop tops or tank tops.
The only shoes I wear this summer are basic white Adidas Superstars.



Obľúbený crop top z American Apparel




9. Hudba+Filmy/ Music+ Films

Hudba patrí k letu asi ako vianočný stromček k vianociam a preto si ju nenechávam újsť. Najradšej počúvam také tie indie až dubstep remixy, Justina Biebera a taktiež som si obľubila nový album Ariany Grande.
Z fimov najradšej sleduje  komédie či horory a k mojím najobľúbenejším patria: 
1. Ako byť single 
2. 96 hodín
3. Annabelle

Summer without music is like Christmas without christmas tree. I rlly love listen to Indie and dubstep remixes, Justin Bieber and I also like the new Ariana Grande´s album.
For films I really like to watch comedies and horrors and these are my favs:
1. How to be single
2. Taken
3. Annabelle




Ďakujem veľmi pekne za prečítanie a dole mi napíšte čo sú vaše essentials na leto:) Ak by ste chceli recenziu na niektoré produkty tak stačí tiež napísať dole:)
Thanks for reading and comment down bellow what are your essentials for summer:)
I´m sorry for bad english and I do not speak english well, but I hope u understand me:DD

P.S Skoro všetky fotky sú moje
      Almost all photos are mine

Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.